58 uygun sonuç bulundu

gönderen mhmtycl001
04 Nis 2019, 10:51
Forum: Satış İlanları
Başlık: MATEK F4 KONTROL KARTI
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 654

MATEK F4 KONTROL KARTI

arkadaşlar merhaba acil bugun alınacak ve kargolanacak matek f4 kontrol kartı tercihimdir
diğer kontrol kartları da olabilir
ihtiyacım var
0506 937 93 94 TELEFOM NUMARAMDAN ELİNDE OLAN VARSA ULAŞIRMISINIZ ?
gönderen mhmtycl001
03 Nis 2019, 17:10
Forum: Satış İlanları
Başlık: PARÇALARI SATİYORUM
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 1791

Re: PARÇALARI SATİYORUM

hocam yeni gördüm iletinizi hala ihtiyacınız varsa 0506 937 93 94 telefon numaramdan bana ulaşabilirsiniz hala ürünler elimde mevcut GEMFAN PERVANELER SİYAH LEDLERİN 4 TANE RENGİ VAR DİYE HATIRLIYORUM UZUN ZAMAN OLDU KULLANMADIM. AMA İSTEĞE BAĞLI OLARAK RENK AYARLANABİLİYOR DİYE HATIRLIYORUM MAVİ - ...
gönderen mhmtycl001
03 Nis 2019, 14:19
Forum: Satış İlanları
Başlık: Satılık drone parçaları
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 4363

Re: Satılık drone parçaları

0506 937 93 94 TELEFON NUMARAMDAN ULAŞABİLİRMİSİN ?
gönderen mhmtycl001
03 Nis 2019, 14:19
Forum: Satış İlanları
Başlık: Satılık drone parçaları
Cevaplar: 23
Görüntüleme: 4363

Re: Satılık drone parçaları

MERHABA KONTTOL KARTI MERCUTMU HALA KARDEŞİM ?
gönderen mhmtycl001
08 Şub 2019, 14:39
Forum: Satış İlanları
Başlık: ( SATILDI )FLYSKY İ6S FS-İ6S FS-İA10B KUMANDA SATIYORUM
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 876

Re: FLYSKY İ6S FS-İ6S FS-İA10B KUMANDA SATIYORUM

fiyat 275,00 yazdım
anlaşmalı kargo ile karşı ödemeli ve indirimli olarak gönderilecektir.
gönderen mhmtycl001
29 Oca 2019, 14:58
Forum: Satış İlanları
Başlık: Tattu rline v1 1550 mah 4s 95c lipo
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 629

Re: Tattu rline v1 1550 mah 4s 95c lipo

selamun aleyküm ,
kardeş benim de bu lipo batarya ihtiyacım var bende flysky i6s fs-i6s kumanda ve fs-ia10 b alıcı var istersen takas edebiliriz ?
telefon numaramdan ulaşabilirsin bana 0506 937 93 94
gönderen mhmtycl001
29 Oca 2019, 08:56
Forum: Satış İlanları
Başlık: RUNCAM SPLİT 2S WİFİ MODULLÜ KAMERA
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1369

Re: RUNCAM SPLİT 2S WİFİ MODULLÜ KAMERA

Hocam evet biraz üstüne kar koydum forumda gökhan hocam nakliye ve gümrük göz önünde bulundurup beklemek istemeyenler diye bir yazisini okudum o yüzden yazdım , ama pazarlık atıyorsan kargo bana dahil 500.00 gönderirim. No problem
gönderen mhmtycl001
28 Oca 2019, 23:02
Forum: Satış İlanları
Başlık: RUNCAM SPLİT 2S WİFİ MODULLÜ KAMERA
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1369

RUNCAM SPLİT 2S WİFİ MODULLÜ KAMERA

Kamerayı 1 hafta önce teslim aldım , Quadcopterım'da kullanmak için almıştım aslında satınca kamerayı kullanmak nasip olmadı.
Fiyat 600 diyorum.Ciddi alıcılar için indirim yapacağım
gönderen mhmtycl001
28 Oca 2019, 00:26
Forum: Satış İlanları
Başlık: ( SATILDI )FLYSKY İ6S FS-İ6S FS-İA10B KUMANDA SATIYORUM
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 876

( SATILDI )FLYSKY İ6S FS-İ6S FS-İA10B KUMANDA SATIYORUM

Arkadaşlar merhaba kumandayla sadece 1 takım pil kullandım , ekranda şeffaf koruyucu üzerinde hala mevcut .
Fıyat 275 diyorum , ciddi alıcılar için az da olsa indirim yapacağım
Kumanda bu arada mod 2 dir.
gönderen mhmtycl001
26 Oca 2019, 21:13
Forum: Satış İlanları
Başlık: PARÇALARI SATİYORUM
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 1791

PARÇALARI SATİYORUM

BİRAZ ARA VERMEK İÇİN SATIYORUM , ÇALIŞMAYAN HİÇ BİR PARÇA YOKTUR , HİÇ KULLANMADIĞIM PARÇALARA AÇIKLAMA YAZDIM , DİĞERLERİNİ SADECE 1 KERE KULLANDIM . TOPLU ALIMLARDA YARDIMCI OLURUM İSTEĞE BAĞLI OLARAK RESİMLERİNİ GÖNDEREBİLİRİM NUMARAM : 05069379394 ☆☆☆ Speedy Bee Bluetooth 2-6S destekli = 120,00...
gönderen mhmtycl001
08 Oca 2019, 10:06
Forum: GPS Cihazları
Başlık: GPS BAĞLADIĞIMDA ARM EDEMİYORUM
Cevaplar: 1
Görüntüleme: 844

GPS BAĞLADIĞIMDA ARM EDEMİYORUM

Arkadaşlar merhaba , elimdeki G model Pıxhawk APM2,6 2,8 GPS kullanıyorum Kırmızı kabloyu 5v volt bağladım Beyaz kabloyu SDA bağladım Turuncu kabloyu SDL bağladım Yeşil kabloyu RX 4 bağladım Sari kabloyu TX 3 bağladım benim sorunum şu BETAFLİGHT 'da ilk başlangıçta girdiğimde ve PDB güç verdiğimde k...
gönderen mhmtycl001
24 Ara 2018, 19:48
Forum: FPV Gözlükler (FPV Goggle)
Başlık: FATSHARK PREDATÖR V2 LENS IŞIĞI SORUNU
Cevaplar: 0
Görüntüleme: 654

FATSHARK PREDATÖR V2 LENS IŞIĞI SORUNU

Merhaba. Fatshark predator v2 gözlük böyle oldu. Bir taraftan ışık geliyor. Diğer taraftan gelmiyor. Sebebi ne olabilir yardımcı olur musunuz..
gönderen mhmtycl001
15 Ara 2018, 01:34
Forum: Kumandalar ve Alıcılar
Başlık: FATSHARK PREDATOR VE EACHINE EV100
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 1360

Re: FATSHARK PREDATOR VE EACHINE EV100

Tşk ederim hocam
gönderen mhmtycl001
14 Ara 2018, 20:36
Forum: Kumandalar ve Alıcılar
Başlık: FATSHARK PREDATOR VE EACHINE EV100
Cevaplar: 3
Görüntüleme: 1360

FATSHARK PREDATOR VE EACHINE EV100

Arkadaşlar merhaba,
Gözlük almak istiyorum fikirlerinizi alma geregi duydum
1. Fatshark predator V2 ikinci el bir kumanda var 450 tl ( 2. El )
2. Eachine EV100 94.99 $ ( sifır )

Siz olsanız hangisini alirdiniz ??
gönderen mhmtycl001
05 Ara 2018, 15:03
Forum: Kumandalar ve Alıcılar
Başlık: EACHİNE TS832 VERİCİ VE EACHİNE ROTG02 ALICI
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1163

Re: EACHİNE TS832 VERİCİ VE EACHİNE ROTG02 ALICI

tşk ederim hocam iyi günler.
gönderen mhmtycl001
05 Ara 2018, 13:25
Forum: Kumandalar ve Alıcılar
Başlık: EACHİNE TS832 VERİCİ VE EACHİNE ROTG02 ALICI
Cevaplar: 2
Görüntüleme: 1163

EACHİNE TS832 VERİCİ VE EACHİNE ROTG02 ALICI

MERHABA ARKADAŞLAR EACHİNE TS832 VERİCİ ELİMDE MEVCUT ELİMDEKİ KAMERAMIN KAYIT ÖZELLİĞİ OLMADIĞI İÇİN ANLIK GÖRÜNTÜ ALABİLİYORUM , GÖRÜNTÜYÜ KAYDETMEK İSTİYORUM ALICI OLARAK EACHİNE ROTG02 KULLANSAM BİRBİRLERİ İLE HABERLEŞMELERİ MÜMKÜNMÜDÜR ? YOKSA EACHİNE RC832 ALICI MI KULLANMALIYIM ÜRÜNLERİN LİNK...
gönderen mhmtycl001
29 Kas 2018, 16:38
Forum: Motorlar
Başlık: RACERSTAR 2406 2300 KW BR2406S MOTOR SEÇİMİ
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 4628

Re: RACERSTAR 2406 2300 KW BR2406S MOTOR SEÇİMİ

tamam hocam iyi günler tşk ederim.
gönderen mhmtycl001
29 Kas 2018, 15:02
Forum: Motorlar
Başlık: RACERSTAR 2406 2300 KW BR2406S MOTOR SEÇİMİ
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 4628

Re: RACERSTAR 2406 2300 KW BR2406S MOTOR SEÇİMİ

Sizin kullandiğiniz tam olarak nedir hocam ataba kav volt ve kac a ??
gönderen mhmtycl001
29 Kas 2018, 14:40
Forum: Motorlar
Başlık: RACERSTAR 2406 2300 KW BR2406S MOTOR SEÇİMİ
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 4628

Re: RACERSTAR 2406 2300 KW BR2406S MOTOR SEÇİMİ

Herhangi bir marka önermen mümkün mü hocam ?
gönderen mhmtycl001
29 Kas 2018, 13:58
Forum: Motorlar
Başlık: RACERSTAR 2406 2300 KW BR2406S MOTOR SEÇİMİ
Cevaplar: 22
Görüntüleme: 4628

Re: RACERSTAR 2406 2300 KW BR2406S MOTOR SEÇİMİ

Gökhan abi tesekkur ederim , 1800 mah 75 c tattu marka bir batarya aldım, memnun olacağımı düşünüyorum , sormak istediğim bir konu daha var aslında imax b6 şarj aleti ile doldurmak istiyorum bunu imax`a 12 volt vermek için laptop bataryası ile değil de valx model VA - 2A Ayarlanabilir bir şarj aleti...

Gelişmiş aramaya git