Pil şarjı
Re: Pil şarjı
Her bir hücrenin voltajı ne kadar?
- TYRO 79
- [LOST - R.I.P.] Realacc Evil 220/Airbot Omnibus F4/REV35/Emax MT2204 2300KV/Foxeer HS1177 V2
- [LOST - R.I.P.] Realacc Evil 220/Airbot Omnibus F4/REV35/Emax MT2204 2300KV/Foxeer HS1177 V2
Re: Pil şarjı
3.30 bir hücrenin voltajıysa birsey olmaz.
- TYRO 79
- [LOST - R.I.P.] Realacc Evil 220/Airbot Omnibus F4/REV35/Emax MT2204 2300KV/Foxeer HS1177 V2
- [LOST - R.I.P.] Realacc Evil 220/Airbot Omnibus F4/REV35/Emax MT2204 2300KV/Foxeer HS1177 V2
- gökhan YANKI
- Mesajlar: 2390
- Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
- Ad Soyad: gökhan yankı
Re: Pil şarjı
tam sınırdasınız. tabloya bakınca durumu çok daha iyi anlayacaksınız 3.2v pilin 0 olduğu seviyedir. her zaman pili 3.7v altına düşürmeyin diyoruz bunun nedeni 3.7v dan sonra ani bir voltaj düşmesi çökme yaşanır. 3.3 v altına düşürürseniz kalıcı hasar kaçınılmazdır. pilinizi asla 3.7v altına düşürmeyin.
Re: Pil şarjı
Hocam farkedemedim . Ilk defa başıma geliyor .gokhanyanki yazdı: ↑23 May 2019, 20:59 tam sınırdasınız. tabloya bakınca durumu çok daha iyi anlayacaksınız 3.2v pilin 0 olduğu seviyedir. her zaman pili 3.7v altına düşürmeyin diyoruz bunun nedeni 3.7v dan sonra ani bir voltaj düşmesi çökme yaşanır. 3.3 v altına düşürürseniz kalıcı hasar kaçınılmazdır. pilinizi asla 3.7v altına düşürmeyin.
- ozgurkorkmaz
- Mesajlar: 57
- Kayıt: 14 Nis 2019, 04:10
- Ad Soyad: Özgür Korkmaz
Re: Pil şarjı
Muhtemelen iç dirençler yükselmiştir. Dinlendikten sonraki voltaj 3.3v ise yük altında 3.0v bile görmüş olabilir. Kesin birşey söylemek mümkün değil ancak kapasitede düşüş yaşarsınız. Uçuş sırasında keskin voltaj düşüşleri de yaşayabilirsiniz. Buzzer, lipo alarmı vb. birşey kesinlikle kullanın, bir daha bu şekilde aşırı deşarj etmeyin. Allah korusun daha kötü sonuçları olabiliyor. Birkaç sakin uçuş yapıp pilin durumunu gözlemleyin aşırı ısınma, ani voltaj düşüşleri yaparsa pili emekli etmeniz çok yerinde bir karar olur.