4s şarj aleti ile 2 adet 2s lipo şarj etmek ?

Bataryalarımızı şarj etmek için kullandığımız şarj aletleri
Cevapla
Cenap34
Mesajlar: 72
Kayıt: 23 Tem 2019, 17:05
Ad Soyad: Cenap bedlek

4s şarj aleti ile 2 adet 2s lipo şarj etmek ?

Mesaj gönderen Cenap34 » 02 Eyl 2019, 06:31

Hocalarım merhaba yine fakirizm sonucu bir atraksiyon peşine düştüm :)
Elimde 4s lipo şarj aleti var. Resimdeki gibi bir ara kablo yaparak iki tane 2s bağlasam şarj edermiyim. Bana bi sıkıntı çıkmazmış gibi geldi ama sizin fikriniz nedir ?
Dosya ekleri
4s.JPG
4s.JPG (22.15 KiB) 270 kere görüntülendi

Gktu
Mesajlar: 290
Kayıt: 28 Nis 2018, 13:11
Ad Soyad: Göktuğ TONAY

Re: 4s şarj aleti ile 2 adet 2s lipo şarj etmek ?

Mesaj gönderen Gktu » 02 Eyl 2019, 10:30

Edersin de, etme sıkıntılı olur, taktığın pillerin iç direnci farklı olacak en basitinden.

Cenap34
Mesajlar: 72
Kayıt: 23 Tem 2019, 17:05
Ad Soyad: Cenap bedlek

Re: 4s şarj aleti ile 2 adet 2s lipo şarj etmek ?

Mesaj gönderen Cenap34 » 02 Eyl 2019, 10:48

Gktu yazdı:
02 Eyl 2019, 10:30
Edersin de, etme sıkıntılı olur, taktığın pillerin iç direnci farklı olacak en basitinden.
Doğru tabi de hocam hücreler arasında da zaten olmuyo mu ? Bu şekilde bir 4s yapmış oluyoruz. Zaten şarj aleti tek tek hücrelerle ilgileniyor dolan hücreyi kesiyor bildiğim kadarıyla. Nasıl bir sorun çıkabilir ki ?

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 1551
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: 4s şarj aleti ile 2 adet 2s lipo şarj etmek ?

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 02 Eyl 2019, 11:05

https://scriptasylum.com/rc_speed/lipo.html

şurdan yardım alabilirsiniz.
Dosya ekleri
2s.jpg
Beğenenler: abakusfxCenap34hknshbz

Cenap34
Mesajlar: 72
Kayıt: 23 Tem 2019, 17:05
Ad Soyad: Cenap bedlek

Re: 4s şarj aleti ile 2 adet 2s lipo şarj etmek ?

Mesaj gönderen Cenap34 » 02 Eyl 2019, 15:32

gökhan YANKI yazdı:
02 Eyl 2019, 11:05
https://scriptasylum.com/rc_speed/lipo.html

şurdan yardım alabilirsiniz.
Benim dediğim şey buna denk geliyo hocam oluyo demek ki.
Dosya ekleri
7EFA4A0C-5AFE-47AC-8D5B-A99CA64C913B.jpeg

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 1551
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: 4s şarj aleti ile 2 adet 2s lipo şarj etmek ?

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 02 Eyl 2019, 18:04

sadece balance kablosundan şarj edebiliyorsa cihazınız olur ama hem ana kablo hem balans portları gerekiyorsa ki modern şarj cihazlarında genelde böyledir. o zaman ana kablolarında dahil olduğu şemalardan yararlanın.
Dosya ekleri
balnc.jpg
balnc.jpg (33.94 KiB) 222 kere görüntülendi

Cenap34
Mesajlar: 72
Kayıt: 23 Tem 2019, 17:05
Ad Soyad: Cenap bedlek

Re: 4s şarj aleti ile 2 adet 2s lipo şarj etmek ?

Mesaj gönderen Cenap34 » 02 Eyl 2019, 18:12

gökhan YANKI yazdı:
02 Eyl 2019, 18:04
sadece balance kablosundan şarj edebiliyorsa cihazınız olur ama hem ana kablo hem balans portları gerekiyorsa ki modern şarj cihazlarında genelde böyledir. o zaman ana kablolarında dahil olduğu şemalardan yararlanın.
Sadece balance kablosundan şarj eden bir cihazım var hocam daha iyi bişey alana kadar idarelik kullanıcam bunu. Acaba piller için bir sıkıntı çıkarır mı diye kafama takıldı ama sıkıntısız şarj edicek galiba

Cevapla

“Şarj Cihazları” sayfasına dön