9. sayfa (Toplam 17 sayfa)

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 11 Nis 2019, 15:12
gönderen Gandalf
hocam satın ucuza bana hayır işlemiş olursun :D

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 11 Nis 2019, 15:17
gönderen __isimsiz__
elmoblatch yazdı: 11 Nis 2019, 12:55 Hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Hocam hangi yöne söyledin bunu :) İki taraf için de geçerli gibi duruyo...

1) Ben bir hata yapıp haber verdim... Beni cezalandırıp sadece %20 indirim veya geri iade et dediler...

2) Onlar düzgün değerlendiremedi yanlış cevap geldi... Ben de onları cezalandırayım

manaları var gibi...

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 11 Nis 2019, 15:26
gönderen quadEr
Ben olsam direk yurtdışı fiyatına satardım. Bir kısmını BG'a gönderirdim. Bu şekilde hem BG maliyetini karşılamış oluyor. Siz de bununla uğraştığınız için bir miktarı size kalıyor. Ayrıca bunu satın alan kişi de kargo beklemeden almış oluyor. Herkes kazanmış oluyor :)

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 11 Nis 2019, 17:14
gönderen BarisB
KingNothing yazdı: 11 Nis 2019, 15:17 Hocam hangi yöne söyledin bunu :) İki taraf için de geçerli gibi duruyo...

1) Ben bir hata yapıp haber verdim... Beni cezalandırıp sadece %20 indirim veya geri iade et dediler...

2) Onlar düzgün değerlendiremedi yanlış cevap geldi... Ben de onları cezalandırayım

manaları var gibi...
Tabiki sizin için söyledim. BG gibi kurumlar dev yapılar. Herşeyin fizibilitesi de en ince ayrıntısına kadar yaıpmış durumda. Hem de ülke ülke. Mesela Türkiye yönüne yapılan ticarette fire riski yüzde kaçtır, ortalama kaç kargo ulaşır/ulaşmaz, ortalama gelir nedir vs.. vs.. hepsi net şekilde hesaplanmış durumda. Örneğin uzun bir aradan sonra bize lipo göndermeye başladılar. Ama yüksek kargo bedeli eklediler. Çünkü ne kadar kargo bedeli biçerlerse, gümrüğe takılma bedelini/riskini karşılayabilirler bunu hesap ettiler. Sonra da fiyatı çekip, lipo kargoları açtılar. Veya müşteri memnuniyeti konusu. BG elimizdeki müşteri memnuniyeti en yüksek firma şu anda. Ama bunu "aman bu çocuklar mutlu olsun" diye yapmıyorlar tabiki. Fiyatları birçok rakiplerinden yüksek. Kar majlarının yüksek olması kolayca müşteri memnuniyeti oluşturabilmelerini sağlıyor. Herşey süper bir matematik/fizibilite dahilinde yürüyor.

Hal böyleyken, senden sürekli alışveriş yapan bir müşterin geliyor ve sana böyle samimi bir yaklaşımda bulunuyor. Artık o noktada sen satıcı olarak müşteri memnuniyetini düşünerek tavır takınacaksın. Zaten senin elindeki verilere göre o kargonun ulaşmama ihtimali var ve sen bunu zaten amorti etmişsin. Sonuçta bence size direk ayıp etmişler. Belki 1-2 yeni çalışanın veya hadsizin işidir. Bana daha pahalı kargoları heba ettikleri oldu. Hem de çok yakın bir geçmişte. Ve tıpkı sizin gibi geri göndermeyi teklif etmiştim. Bu arada VIP kaçsınız? Özellikle bu VIP konusuna olcukça önem verdiklerini zannediyorum.

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 11 Nis 2019, 18:25
gönderen __isimsiz__
elmoblatch yazdı: 11 Nis 2019, 17:14
KingNothing yazdı: 11 Nis 2019, 15:17 Hocam hangi yöne söyledin bunu :) İki taraf için de geçerli gibi duruyo...

1) Ben bir hata yapıp haber verdim... Beni cezalandırıp sadece %20 indirim veya geri iade et dediler...

2) Onlar düzgün değerlendiremedi yanlış cevap geldi... Ben de onları cezalandırayım

manaları var gibi...
Tabiki sizin için söyledim. BG gibi kurumlar dev yapılar. Herşeyin fizibilitesi de en ince ayrıntısına kadar yaıpmış durumda. Hem de ülke ülke. Mesela Türkiye yönüne yapılan ticarette fire riski yüzde kaçtır, ortalama kaç kargo ulaşır/ulaşmaz, ortalama gelir nedir vs.. vs.. hepsi net şekilde hesaplanmış durumda. Örneğin uzun bir aradan sonra bize lipo göndermeye başladılar. Ama yüksek kargo bedeli eklediler. Çünkü ne kadar kargo bedeli biçerlerse, gümrüğe takılma bedelini/riskini karşılayabilirler bunu hesap ettiler. Sonra da fiyatı çekip, lipo kargoları açtılar. Veya müşteri memnuniyeti konusu. BG elimizdeki müşteri memnuniyeti en yüksek firma şu anda. Ama bunu "aman bu çocuklar mutlu olsun" diye yapmıyorlar tabiki. Fiyatları birçok rakiplerinden yüksek. Kar majlarının yüksek olması kolayca müşteri memnuniyeti oluşturabilmelerini sağlıyor. Herşey süper bir matematik/fizibilite dahilinde yürüyor.

Hal böyleyken, senden sürekli alışveriş yapan bir müşterin geliyor ve sana böyle samimi bir yaklaşımda bulunuyor. Artık o noktada sen satıcı olarak müşteri memnuniyetini düşünerek tavır takınacaksın. Zaten senin elindeki verilere göre o kargonun ulaşmama ihtimali var ve sen bunu zaten amorti etmişsin. Sonuçta bence size direk ayıp etmişler. Belki 1-2 yeni çalışanın veya hadsizin işidir. Bana daha pahalı kargoları heba ettikleri oldu. Hem de çok yakın bir geçmişte. Ve tıpkı sizin gibi geri göndermeyi teklif etmiştim. Bu arada VIP kaçsınız? Özellikle bu VIP konusuna olcukça önem verdiklerini zannediyorum.
Bence de ayıp ettiler. Vip5’im 70+ siparişim var...
Düşünce ve yazınız için teşekkür ederim. Ben elimden geleni yaptım. İçim rahat...

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 11 Nis 2019, 19:28
gönderen BarisB
KingNothing yazdı: 11 Nis 2019, 18:25 Bence de ayıp ettiler. Vip5’im 70+ siparişim var...
Düşünce ve yazınız için teşekkür ederim. Ben elimden geleni yaptım. İçim rahat...
"Mal burda evde duruyor. Buyrun geln alın veya aldırın" de gitsin :)

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 11 Nis 2019, 21:30
gönderen bagriacik
Benim şahsi görüşümde şu; Ender 3 yeni kullanıcısına hayırlı olsun. Çok güzel bir yazıcıdır :D :D :D

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 18:37
gönderen Sadık
İlk defa sipariş ettiğim ürünlerin yavaş yavaş gelmesini istiyorum sanırım. Yoksa işler çok karışacak gibi. Hatta mümkünse 3-5 gün arayla TR'ye girsinler istiyorum 🙂 Amin...

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 19:35
gönderen armagan
@KingNothing hocam nick inizi degistirimisiniz! kingman veya kingsman diye :mrgreen: :lol: hayır uyumsuzluk var!

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 19:59
gönderen __isimsiz__
armagan yazdı: 16 Nis 2019, 19:35 @KingNothing hocam nick inizi degistirimisiniz! kingman veya kingsman diye :mrgreen: :lol: hayır uyumsuzluk var!
😂😂😂

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 20:22
gönderen ___isimsiz___
Sadik yazdı: 16 Nis 2019, 18:37 İlk defa sipariş ettiğim ürünlerin yavaş yavaş gelmesini istiyorum sanırım. Yoksa işler çok karışacak gibi. Hatta mümkünse 3-5 gün arayla TR'ye girsinler istiyorum 🙂 Amin...
toplamda (son cikan bedave urun dahil😁) 13 paketim vardi. Bugun 3.su elime ulasti, ofisteki cayci abla icin aldigim kopek savar 🤣

Guya 1 urun ellerinde olmadigi icin siparisi ayirip yollayan saticinin verdigi tracking numarali paket 9unda TRye girdi, gunlerce guncelleme olmadi onceki gun sabah bir anda Osmaniyenin Celebi bereket ilcesine ulasti 😂 Hatta dagitima cikti. PTT Celebibereket subesinin telefonu calismadigi icin ulasip soramsdim. PTT ye subenizin telefonu calismiyor diye sikayet dosyasi actim 😁 Paket dun Osmaniye merkez subeye geri gitti orda benim gelip almami bekliyor... Bugun de baktim, halen orda. PTT halen celebibereket subelerinin telefon hattini tamir etmeye calisiyor 😀

Hobbystar dan aldigim pillerden 4lu 3s pakedi bugun belcikaya ulasmis 😅

Diger paketlerin saticilari sana dogru geliyorlar merak etme dediler 😀

Ben de hic merak etmiyorum, sabah aksam aliexpress, track17 ve ptt gonderi takip sitelerine girip girip bakmiyorum 😀

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 20:29
gönderen Boga67
Hocam sizinkiler pşyango gibi 😀bana da frame siparişimde 60günü gecince para iadesi yaptılar. Frame geldi.
Firmaya mesaj atıp aynı üründen 2tane alıp 1 tane gönderin siparişi onayladım anlaştık. Bence bir çözüm yoluydu.
3dPrinter satış fiyatı belirledizmi hocam :) @kingNoting

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 20:30
gönderen Gandalf
Hayrına bir arkadaş su set halinde satılan tyro99 a uyumlu bir pil bağlantısı atsın .sağolsunlar bazı arkadaşlar nasılsa satacaksın bana bedavaya ver şeklinde mesajlar atınca satmaktan vazgeçtim dağ tepe uçuracağım 😁

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 21:11
gönderen bagriacik
hknshbz yazdı: 16 Nis 2019, 20:22
Sadik yazdı: 16 Nis 2019, 18:37 İlk defa sipariş ettiğim ürünlerin yavaş yavaş gelmesini istiyorum sanırım. Yoksa işler çok karışacak gibi. Hatta mümkünse 3-5 gün arayla TR'ye girsinler istiyorum 🙂 Amin...
toplamda (son cikan bedave urun dahil😁) 13 paketim vardi. Bugun 3.su elime ulasti, ofisteki cayci abla icin aldigim kopek savar 🤣

Guya 1 urun ellerinde olmadigi icin siparisi ayirip yollayan saticinin verdigi tracking numarali paket 9unda TRye girdi, gunlerce guncelleme olmadi onceki gun sabah bir anda Osmaniyenin Celebi bereket ilcesine ulasti 😂 Hatta dagitima cikti. PTT Celebibereket subesinin telefonu calismadigi icin ulasip soramsdim. PTT ye subenizin telefonu calismiyor diye sikayet dosyasi actim 😁 Paket dun Osmaniye merkez subeye geri gitti orda benim gelip almami bekliyor... Bugun de baktim, halen orda. PTT halen celebibereket subelerinin telefon hattini tamir etmeye calisiyor 😀

Hobbystar dan aldigim pillerden 4lu 3s pakedi bugun belcikaya ulasmis 😅

Diger paketlerin saticilari sana dogru geliyorlar merak etme dediler 😀

Ben de hic merak etmiyorum, sabah aksam aliexpress, track17 ve ptt gonderi takip sitelerine girip girip bakmiyorum 😀
Belçika çok ilginçmiş :lol: :lol: :lol:
AE den aldığım ev800d İsveç'de şuan. Metal müzik seviyorum evet ama gözlük de İsveç'den gelmese olurdu yani :lol: :lol: :lol:

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 21:21
gönderen ___isimsiz___
Hobby star bpost belcika posta servisi ile1 gonderiyor, yani aslinda hersey yolunda gidiyor simdilik. Piller direk cinden Turkiye gelmek yerine, Once honkong gidiyor. Ordan belcikaya gidiyor, sonra Turkiyeye geliyor. Anladigim kadariyla bu sekilde1 Turkiyeye yollayabiliyorlar veya daha kolay/ucuz/sikintisiz yollayip Turkiyeye girisini yapabiliyorlar..

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 21:23
gönderen bagriacik
hknshbz yazdı: 16 Nis 2019, 21:21 Hobby star bpost belcika posta servisi ile1 gonderiyor, yani aslinda hersey yolunda gidiyor simdilik. Piller direk cinden Turkiye gelmek yerine, Once honkong gidiyor. Ordan belcikaya gidiyor, sonra Turkiyeye geliyor. Anladigim kadariyla bu sekilde1 Turkiyeye yollayabiliyorlar veya daha kolay/ucuz/sikintisiz yollayip Turkiyeye girisini yapabiliyorlar..
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Forumda tavsiye edilen pillerden 2 adet sipariş vermiştim, işlemdeler. En azından nasıl geleceklerini biliyorum artık :)

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 21:25
gönderen Sadık
Benim bildiğim kadarıyla da pillerin ilk çıkışı Belçika. Çok önceden bu mağaza direkt Çin'den gönderiyordu pilleri. Uzun zamandır da ilk bilgi girişi Belçika'dan yapılıyor. Hatta takip kodunu 17track'e girince Bpost çıkıyor hemen.

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 21:27
gönderen ___isimsiz___
Hocam ben saticiya sordum nasil olacak diye hatta honkong olayini da onlar soyledi. Sonra baska makalelerde okudum. Cin cikis sehri, cin dagitim merkezi, honkong, belcika,Turkiye rotasini izliyor benim anladigim...

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 21:31
gönderen Sadık
hknshbz yazdı: 16 Nis 2019, 21:27 Hocam ben saticiya sordum nasil olacak diye hatta honkong olayini da onlar soyledi. Sonra baska makalelerde okudum. Cin cikis sehri, cin dagitim merkezi, honkong, belcika,Turkiye rotasini izliyor benim anladigim...
Bu Çinlilerin kafa zehir ya 😁

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Gönderilme zamanı: 16 Nis 2019, 21:37
gönderen Sadık
hknshbz yazdı: 16 Nis 2019, 21:21 Hobby star bpost belcika posta servisi ile1 gonderiyor, yani aslinda hersey yolunda gidiyor simdilik. Piller direk cinden Turkiye gelmek yerine, Once honkong gidiyor. Ordan belcikaya gidiyor, sonra Turkiyeye geliyor. Anladigim kadariyla bu sekilde1 Turkiyeye yollayabiliyorlar veya daha kolay/ucuz/sikintisiz yollayip Turkiyeye girisini yapabiliyorlar..
Benim siparişlerden sonra bu yöntemi de değiştirmek zorunda kalabilirler 😂