ucuza 3" cinewoop yapımı

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 10 Eyl 2019, 23:49

KingNothing yazdı:
08 Eyl 2019, 15:32
Hayır lazer ile kesmiyorlar genelde...
Ama kesilebilir tabi... Metali bile kesen lazer var
Karbonfiberi niye kesmesin... Ama kesin bi eksi yanı var ki yapmıyorlar... Karbonfiberdeki resin/reçineyi veya fiberi yakıyordur belki...
Ben lazerle kesim denedim :D Kesmiyor, yakıyor :D Hatta videosunu da çektim, bulursam atarım.

__isimsiz__

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 11 Eyl 2019, 05:02

Beyin bedava 😂 Düşünmüşüm :)
Beğenenler: ___isimsiz___

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2097
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 08 Eki 2019, 11:40

yeni bir 3" cinewhoop frame daha geldi şu an promoya girmedi böyle bir frame ihtiyacı olan varsa kupon kullanılabiliyorken alsın . ductları da karbon fiber galiba açıklamasında göremedim. ductlar üzerinde de karbon fiber olduğunu tahmin ettiğim korumalar var ev içinde bile tamamen güvenli olur bu haliyle.

Resim

https://www.banggood.com/HSKRC-3-Inch-1 ... rehouse=CN

kupon kodu fiyatı 26.99$ kupon sonrası fiyat: 25$

Kod: Tümünü seç

toyho
Beğenenler: ___isimsiz___

Kullanıcı avatarı
Sadık
Mesajlar: 884
Kayıt: 26 Ağu 2018, 15:16
Ad Soyad: Sadık
Konum: Yalan Dünya

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen Sadık » 08 Eki 2019, 12:06

gökhan YANKI yazdı:
08 Eki 2019, 11:40
yeni bir 3" cinewhoop frame daha geldi şu an promoya girmedi böyle bir frame ihtiyacı olan varsa kupon kullanılabiliyorken alsın . ductları da karbon fiber galiba açıklamasında göremedim. ductlar üzerinde de karbon fiber olduğunu tahmin ettiğim korumalar var ev içinde bile tamamen güvenli olur bu haliyle.

Resim

https://www.banggood.com/HSKRC-3-Inch-1 ... rehouse=CN

kupon kodu fiyatı 26.99$ kupon sonrası fiyat: 25$

Kod: Tümünü seç

toyho
Dün akşam Cloud frame siparişi verdim hocam ya, şimdi mi söylenir bu. Bi de bunu almak gerekecek şimdi 😁
Beğenenler: ___isimsiz___
Biliyorum. Oruçlu doğar insan, ölümün iftar sofrasına...

Kullanıcı avatarı
Zatoichi
Mesajlar: 227
Kayıt: 24 Eyl 2019, 12:11
Ad Soyad: Osman D.
Konum: Ankara

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen Zatoichi » 08 Eki 2019, 13:37

Tyro 79 siparişinde kayıt sıkıntısı yaşanır mı? Belge vs.?
Ne var ne yok! el cevap; 10

Kullanıcı avatarı
Doktorumtrak
Mesajlar: 455
Kayıt: 27 Şub 2019, 13:12

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen Doktorumtrak » 08 Eki 2019, 14:16

Zatoichi yazdı:
08 Eki 2019, 13:37
Tyro 79 siparişinde kayıt sıkıntısı yaşanır mı? Belge vs.?
Yasamazsin demonte geliyor zaten
Beğenenler: gökhan YANKI

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2097
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 08 Eki 2019, 14:32

Sadık yazdı:
08 Eki 2019, 12:06
Dün akşam Cloud frame siparişi verdim hocam ya, şimdi mi söylenir bu. Bi de bunu almak gerekecek şimdi 😁
bugün girdi stoğa hocam dün yoktu zaten.
Beğenenler: Sadık

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2097
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 09 Eki 2019, 22:24

cloud149 unboxing ve inceleme videosu (FR)



los (tyro parçalarıyla toplanmış)


Beğenenler: Neyce

Kullanıcı avatarı
Cihangircetin
Mesajlar: 9
Kayıt: 22 Eki 2019, 15:16
Ad Soyad: Cihangir çetin
Konum: Ankara

ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen Cihangircetin » 23 Eki 2019, 22:26

Iste ben bunu istiyorum! isim geregi buna ihtiyacim var. Gökhan hocamın yazdıklarını okudum bangood istek listeme ekledim. Ama lehim tutabilen bir adam değilim (biraz beceriksizim).
1)parçaları sipariş etsem birlikte toplayıp öğretebilecek bir arkadaşım/ abim var mı?
3) hayatında lehim tutmamış adam bunu yapabilir mi?

Ankaradan bildiriyorum saygılar.

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2097
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 23 Eki 2019, 22:32

konuda yazılanlara dikkat ederek lehim işini çözebilirsin hocam zor bir şey değil.

viewtopic.php?f=28&t=1882&p=16357&hilit ... %B1#p16357
Beğenenler: Cihangircetin

UğurFPV
Mesajlar: 36
Kayıt: 25 Eyl 2019, 16:47
Ad Soyad: Uğur Güzel

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen UğurFPV » 24 Eki 2019, 16:07

böyle yavaş uçabilmek için pid ayarlarında nelerle oynamamız gerekiyor ki daha yavaş dönüşler yapabilelim bilen var mı?

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 24 Eki 2019, 16:26

UğurFPV yazdı:
24 Eki 2019, 16:07
böyle yavaş uçabilmek için pid ayarlarında nelerle oynamamız gerekiyor ki daha yavaş dönüşler yapabilelim bilen var mı?
Rateleri düşürüp RCexpo biraz yükselip deneyin.

talhaylm1
Mesajlar: 65
Kayıt: 15 Ağu 2019, 21:20
Ad Soyad: Talha Yılmaz

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen talhaylm1 » 23 Kas 2019, 14:17

Tyro79 + Cloud149 bitti.Hava şartlarından dışarıda uçuramadım ama evde biraz garip oldu çarpınca düşmüyo falan hoşuma gitti :lol:
Dosya ekleri
WhatsApp Image 2019-11-23 at 14.14.42.jpeg
WhatsApp Image 2019-11-23 at 14.14.41.jpeg
WhatsApp Image 2019-11-23 at 14.14.41 (1).jpeg
WhatsApp Image 2019-11-23 at 14.14.40.jpeg
WhatsApp Image 2019-11-23 at 14.14.40 (1).jpeg
WhatsApp Image 2019-11-23 at 14.14.39.jpeg
Beğenenler: Zatoichipplanegökhan YANKIMgunakCihangircetin

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2097
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 23 Kas 2019, 22:15

talhaylm1 yazdı:
23 Kas 2019, 14:17
Tyro79 + Cloud149 bitti.Hava şartlarından dışarıda uçuramadım ama evde biraz garip oldu çarpınca düşmüyo falan hoşuma gitti :lol:
çok güzel görünüyor hocam hayırlı olsun en keyifli yapılardan biri bu ducted 3" dronlar. uçurmaya doyamayacağınızı garanti edebilirim.

yedek parçalarını da atayım da belki sipariş vermek istersiniz.

https://tr.aliexpress.com/item/40000263 ... b201603_52

https://tr.aliexpress.com/item/40002518 ... b201603_52
Beğenenler: talhaylm1

talhaylm1
Mesajlar: 65
Kayıt: 15 Ağu 2019, 21:20
Ad Soyad: Talha Yılmaz

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen talhaylm1 » 24 Kas 2019, 01:35

gökhan YANKI yazdı:
23 Kas 2019, 22:15
talhaylm1 yazdı:
23 Kas 2019, 14:17
Tyro79 + Cloud149 bitti.Hava şartlarından dışarıda uçuramadım ama evde biraz garip oldu çarpınca düşmüyo falan hoşuma gitti :lol:
çok güzel görünüyor hocam hayırlı olsun en keyifli yapılardan biri bu ducted 3" dronlar. uçurmaya doyamayacağınızı garanti edebilirim.

yedek parçalarını da atayım da belki sipariş vermek istersiniz.

https://tr.aliexpress.com/item/40000263 ... b201603_52

https://tr.aliexpress.com/item/40002518 ... b201603_52
Teşekkürler hocam :)

Kullanıcı avatarı
Zatoichi
Mesajlar: 227
Kayıt: 24 Eyl 2019, 12:11
Ad Soyad: Osman D.
Konum: Ankara

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen Zatoichi » 12 Ara 2019, 13:28

Tyro79 yanında gelen alıcı FrSky Taranis X9 Lite Pro URUAV ile uyumlu mudur? Uymlu değilse nasıl bir alıcı almam gerekir?
Ne var ne yok! el cevap; 10

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2097
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 12 Ara 2019, 21:09

Zatoichi yazdı:
12 Ara 2019, 13:28
Tyro79 yanında gelen alıcı FrSky Taranis X9 Lite Pro URUAV ile uyumlu mudur? Uymlu değilse nasıl bir alıcı almam gerekir?
tyro79 kutusundan alıcı çıkmıyor hocam.

beklerim dersen kumandana uyumlu yeni çıkan aşağıdaki alıcıyı alabilirsin.

Resim

https://www.banggood.com/FrSky-ARCHER-M ... house=GWTR


hemen lazımsa gene bu kadar küçük xm+ alabilirsin.

https://www.banggood.com/Frsky-XM-Micro ... house=GWTR

Kullanıcı avatarı
Zatoichi
Mesajlar: 227
Kayıt: 24 Eyl 2019, 12:11
Ad Soyad: Osman D.
Konum: Ankara

Re: ucuza 3" cinewoop yapımı

Mesaj gönderen Zatoichi » 12 Ara 2019, 23:47

gökhan YANKI yazdı:
12 Ara 2019, 21:09
Zatoichi yazdı:
12 Ara 2019, 13:28
Tyro79 yanında gelen alıcı FrSky Taranis X9 Lite Pro URUAV ile uyumlu mudur? Uymlu değilse nasıl bir alıcı almam gerekir?
tyro79 kutusundan alıcı çıkmıyor hocam.

beklerim dersen kumandana uyumlu yeni çıkan aşağıdaki alıcıyı alabilirsin.

Resim

https://www.banggood.com/FrSky-ARCHER-M ... house=GWTR


hemen lazımsa gene bu kadar küçük xm+ alabilirsin.

https://www.banggood.com/Frsky-XM-Micro ... house=GWTR
Teşekkürler Gökhan hocam. Yanında alıcı geliyor sanıyordum.
Beğenenler: gökhan YANKI
Ne var ne yok! el cevap; 10

Cevapla

“Komple Quad Parça Önerilerimiz” sayfasına dön