Fpv Sistem 20gr' dan az

Yeni başlayanlar için önerilerimizi, tecrübelerimizi burada paylaşalım.
Cevapla
insproad
Mesajlar: 23
Kayıt: 15 Ara 2018, 23:44
Ad Soyad: Salih Özkan

Fpv Sistem 20gr' dan az

Mesaj gönderen insproad » 24 Ara 2018, 22:27

Merhabalar,
Syma x5c için fpv sistemi toplamak istiyorum ama 20grdan az olması gerekiyor. Droneda 3.7 1200mah 25C batarya var. Direkt olarak bataryadan güç vericem. Araştırdığım kadarıyla direk 3.3v-5v arası sistemler var. Bec kullanıp kullanmama konusunda kararsızım. Sizin önerileriniz nedir hafif ve performanslı olması lazım. Bana bir tane kamera, bir tane transmitter, anten ve duruma göre bec gerekiyor. Teşekkürler şimdiden.

Kullanıcı avatarı
ERENH
Mesajlar: 101
Kayıt: 10 Ağu 2018, 00:02
Ad Soyad: erenh

Re: Fpv Sistem 20gr' dan az

Mesaj gönderen ERENH » 24 Ara 2018, 22:56

insproad yazdı:
24 Ara 2018, 22:27
Merhabalar,
Syma x5c için fpv sistemi toplamak istiyorum ama 20grdan az olması gerekiyor. Droneda 3.7 1200mah 25C batarya var. Direkt olarak bataryadan güç vericem. Araştırdığım kadarıyla direk 3.3v-5v arası sistemler var. Bec kullanıp kullanmama konusunda kararsızım. Sizin önerileriniz nedir hafif ve performanslı olması lazım. Bana bir tane kamera, bir tane transmitter, anten ve duruma göre bec gerekiyor. Teşekkürler şimdiden.
quadınızın menzili 50 metre olarak gördüm bg linkinde öyle ise bu tarz bir şey işinizi görür sanırım..

https://www.banggood.com/Eachine-TX05-0 ... rehouse=CN

https://www.banggood.com/Eachine-TX03-S ... rehouse=CN
Beğenenler: BarisB

insproad
Mesajlar: 23
Kayıt: 15 Ara 2018, 23:44
Ad Soyad: Salih Özkan

Re: Fpv Sistem 20gr' dan az

Mesaj gönderen insproad » 24 Ara 2018, 23:11

ERENH yazdı:
24 Ara 2018, 22:56
insproad yazdı:
24 Ara 2018, 22:27
Merhabalar,
Syma x5c için fpv sistemi toplamak istiyorum ama 20grdan az olması gerekiyor. Droneda 3.7 1200mah 25C batarya var. Direkt olarak bataryadan güç vericem. Araştırdığım kadarıyla direk 3.3v-5v arası sistemler var. Bec kullanıp kullanmama konusunda kararsızım. Sizin önerileriniz nedir hafif ve performanslı olması lazım. Bana bir tane kamera, bir tane transmitter, anten ve duruma göre bec gerekiyor. Teşekkürler şimdiden.
quadınızın menzili 50 metre olarak gördüm bg linkinde öyle ise bu tarz bir şey işinizi görür sanırım..

https://www.banggood.com/Eachine-TX05-0 ... rehouse=CN

https://www.banggood.com/Eachine-TX03-S ... rehouse=CN
Kumandaya ve kontrol devresine anten takıcam. İkisine de takınca bariz bir şekilde fark yaratıyor. 100-150m civarlarında çekse yeter benim için. Bunlar yeterli gibi siz hangisini önerirsiniz ve bunları direk olarak bataryaya bağlasam sorun olur mu? Ekrana takacağım için alıcı gerekiyor bir de.

Kullanıcı avatarı
ERENH
Mesajlar: 101
Kayıt: 10 Ağu 2018, 00:02
Ad Soyad: erenh

Re: Fpv Sistem 20gr' dan az

Mesaj gönderen ERENH » 24 Ara 2018, 23:16

ihtiyacınızı karşılar hocam
Beğenenler: BarisB

insproad
Mesajlar: 23
Kayıt: 15 Ara 2018, 23:44
Ad Soyad: Salih Özkan

Re: Fpv Sistem 20gr' dan az

Mesaj gönderen insproad » 24 Ara 2018, 23:32

ERENH yazdı:
24 Ara 2018, 23:16
ihtiyacınızı karşılar hocam
Ekrana takacağım alıcı için ne önerirsiniz?

Kullanıcı avatarı
ERENH
Mesajlar: 101
Kayıt: 10 Ağu 2018, 00:02
Ad Soyad: erenh

Re: Fpv Sistem 20gr' dan az

Mesaj gönderen ERENH » 24 Ara 2018, 23:37

insproad yazdı:
24 Ara 2018, 23:32
ERENH yazdı:
24 Ara 2018, 23:16
ihtiyacınızı karşılar hocam
Ekrana takacağım alıcı için ne önerirsiniz?
Hocam ekran derken tv,telefon,monitör nedir? proje gibi birşey oldugundan bilmeden konuşmak istemiyorum. iyi araştırma yapmanızı öneririm forumdaki konu başlıklarına göz atın. sorununun cevabı :arrow:
https://www.banggood.com/Eachine-ROTG02 ... rehouse=CN

insproad
Mesajlar: 23
Kayıt: 15 Ara 2018, 23:44
Ad Soyad: Salih Özkan

Re: Fpv Sistem 20gr' dan az

Mesaj gönderen insproad » 24 Ara 2018, 23:54

ERENH yazdı:
24 Ara 2018, 23:37
insproad yazdı:
24 Ara 2018, 23:32
ERENH yazdı:
24 Ara 2018, 23:16
ihtiyacınızı karşılar hocam
Ekrana takacağım alıcı için ne önerirsiniz?
Hocam ekran derken tv,telefon,monitör nedir? proje gibi birşey oldugundan bilmeden konuşmak istemiyorum. iyi araştırma yapmanızı öneririm forumdaki konu başlıklarına göz atın. sorununun cevabı :arrow:
https://www.banggood.com/Eachine-ROTG02 ... rehouse=CN
Ekrandan kastım av girişli 15.6lık ekran bu alıcıyı seçerken 5.8ghz dışında dikkat etmemiz gereken bir şey var mı?

Kullanıcı avatarı
ERENH
Mesajlar: 101
Kayıt: 10 Ağu 2018, 00:02
Ad Soyad: erenh

Re: Fpv Sistem 20gr' dan az

Mesaj gönderen ERENH » 25 Ara 2018, 00:27

ürün özelliklerine bakın kullanım amacınıza uygun olan marka/model seçimini yapın başka söylenecek birşey varsa arkadaşlar yorumlasın gözlük kullanıcısıyım(forumda fpv vericiler kısmına bakın) hocam kumandaya ve kontrol devresine anten takıcam demişsiniz kaynak var mı elinizde yeterince ? fikir olaraksa sıkıntılı olacaktır!
(kontrol kartıdır o devresi olsa duramazsın :lol: ) (Flight controller)
Beğenenler: BarisBSadık

Cevapla

“Genel” sayfasına dön