Kargo durumu

Yeni başlayanlar için önerilerimizi, tecrübelerimizi burada paylaşalım.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Ceg06
Mesajlar: 289
Kayıt: 26 Kas 2018, 19:28
Ad Soyad: Bilal Tokay

Kargo durumu

Mesaj gönderen Ceg06 » 26 Şub 2019, 18:09

Merhabalar kargom 2 gündür bu durumda turkey direkt mail ile geliyor. Gümrükte sıkıntı çıkmış olabilir mi? Bir de siparişimi yanlışlıkla onayladım. Customer service ye mail attım. Yeterli olur mu?
Dosya ekleri
Screenshot_20190226-180709_Banggood.jpg

Gurhan
Mesajlar: 117
Kayıt: 29 Nis 2018, 17:14
Ad Soyad: Gürhan avcı
Konum: Çorlu-TEKİRDAĞ

Re: Kargo durumu

Mesaj gönderen Gurhan » 26 Şub 2019, 19:04

Bilal bu numara ile gumruge kadar takıpedılıyor sonra bu numarayı verıp baska bir numara alıyorsun takip icin onlada mng ye soruyorsun sana mng takıp no verıyor :):) forumda konuları var bakarsın...

adres buydu galıba tr takıp nosunu veren http://tms.alljoylogistics.com/default/index/track

Kullanıcı avatarı
Ceg06
Mesajlar: 289
Kayıt: 26 Kas 2018, 19:28
Ad Soyad: Bilal Tokay

Re: Kargo durumu

Mesaj gönderen Ceg06 » 26 Şub 2019, 19:06

Gurhan yazdı:
26 Şub 2019, 19:04
Bilal bu numara ile gumruge kadar takıpedılıyor sonra bu numarayı verıp baska bir numara alıyorsun takip icin onlada mng ye soruyorsun sana mng takıp no verıyor :):) forumda konuları var bakarsın...

adres buydu galıba tr takıp nosunu veren http://tms.alljoylogistics.com/default/index/track
Gürhan abi merhaba. Abi bakıyorum ama farklı bir numara vermiyor.

Gurhan
Mesajlar: 117
Kayıt: 29 Nis 2018, 17:14
Ad Soyad: Gürhan avcı
Konum: Çorlu-TEKİRDAĞ

Re: Kargo durumu

Mesaj gönderen Gurhan » 26 Şub 2019, 19:09

bende denedım şimdi benımde bekleyen var bir tane 3 gundur ama sorunlu aynı noyu verıyor aljpg ile başlayanı verıp aljtr olan noyu vermesı lazım kı mng den sorgulayalım ama olmuyor suan sorun var yada mng bu numaraya cevap verıyor arayıp dene ıstersen yarın iş saatınde...

GCMavisi33
Mesajlar: 326
Kayıt: 21 Şub 2019, 12:19
Ad Soyad: Yusuf Berkay
Konum: Çanakkale

Re: Kargo durumu

Mesaj gönderen GCMavisi33 » 26 Şub 2019, 19:34

..
En son GCMavisi33 tarafından 27 Şub 2019, 10:53 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.

__isimsiz__

Re: Kargo durumu

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 26 Şub 2019, 20:07

Ceg06 yazdı:
26 Şub 2019, 18:09
Merhabalar kargom 2 gündür bu durumda turkey direkt mail ile geliyor. Gümrükte sıkıntı çıkmış olabilir mi? Bir de siparişimi yanlışlıkla onayladım. Customer service ye mail attım. Yeterli olur mu?
ALJPK ile başlayan kargo, Turkey Direct Mail ile gelen ve en son gelen kargolarıma istinaden artık MNG değil Yurtiçi Kargo'nun getirdiğini tahmin ettiğim kargodur. Türkiyeye girdikten sonra Türkiyedeki yolcuğuluğu sırasındaki kargo takip numarası bu numaradan farklı olup, ALJTR ile başlamaktaydı. Ve Live Chat kısmına bağlandığında ALJTR ile başlayan kodu sorduğunda (Ürün türkiyeye girdiyse) Live Chat Support Agent'i size bu numarayı veriyordu. Ancak son 3 kargomda bu numarayı alamadım. Bin kere yazdım, daha önce verdiniz... Sizde bu numara var vs dediysem de nuh dediler peygamber demediler... Bizde ALJPK... numarası var başka da numara yok dediler... Sabredin... maksimum 3 bilemedin 5 iş gününde elinizde olur... İstanbula gelmiş, gümrük işlemlerinden sonra size gelecek...

Bu arada 1000+ TL civarındaki 3D Printer siparişim araya Çin Yılbaşının da girmesi ile olduğunu düşünerek biraz gecikmişti... 40 gün falan oldu... Yazdım 2-3 güne durumu güncelleyeceğiz vs özür dileriz vs yazdılar... 2-3 gün sonra bir support elemanı dedi ki senin ürün halen çindeki warehouse'da, sana gönderelim mi yoksa iptal mi etmek istiyorsun? Ben de dalga mı geçiyorsunuz, paramı aldınız 40 gündür bekliyorum, acil olarak kargolanmasını istiyorum dedim... Bir de manager'a hitaben bir e-posta gönderdim... Sonra bugün e-posta cevabı geldi ve diyor ki, kargonuz kaybolmuş... Yenisini gönderelim mi yoksa iptal mi etmek istersin... Dedim yaa sabır!! Gönderin... Bugün tekrar gönderdiler güya! Bakalım kaç güne gelecek. Turkey Direct Mail ile geliyor... İnşallah yine kaybetmezler :) Ben kaybolmadığına eminim, kesin yılbaşı karambolünde göndermeyi unuttular... O fiyattaki ürün için hiç sektirmeden yine gönderiyoruz dediler... Bu kadar relax olamazlar herhalde... Velhasılı kelam; Turkey Direct Mail ve Shipping Insurance candır... (Ne çok konuşasım varmış :))
Beğenenler: Gurhan

Kullanıcı avatarı
Halilsamutoglu
Mesajlar: 384
Kayıt: 29 Mar 2018, 08:33
Ad Soyad: Halil İbrahim samuto
Konum: İstanbul/Kartal

Re: Kargo durumu

Mesaj gönderen Halilsamutoglu » 26 Şub 2019, 21:48

KingNothing yazdı:
26 Şub 2019, 20:07
Ceg06 yazdı:
26 Şub 2019, 18:09
Merhabalar kargom 2 gündür bu durumda turkey direkt mail ile geliyor. Gümrükte sıkıntı çıkmış olabilir mi? Bir de siparişimi yanlışlıkla onayladım. Customer service ye mail attım. Yeterli olur mu?
ALJPK ile başlayan kargo, Turkey Direct Mail ile gelen ve en son gelen kargolarıma istinaden artık MNG değil Yurtiçi Kargo'nun getirdiğini tahmin ettiğim kargodur. Türkiyeye girdikten sonra Türkiyedeki yolcuğuluğu sırasındaki kargo takip numarası bu numaradan farklı olup, ALJTR ile başlamaktaydı. Ve Live Chat kısmına bağlandığında ALJTR ile başlayan kodu sorduğunda (Ürün türkiyeye girdiyse) Live Chat Support Agent'i size bu numarayı veriyordu. Ancak son 3 kargomda bu numarayı alamadım. Bin kere yazdım, daha önce verdiniz... Sizde bu numara var vs dediysem de nuh dediler peygamber demediler... Bizde ALJPK... numarası var başka da numara yok dediler... Sabredin... maksimum 3 bilemedin 5 iş gününde elinizde olur... İstanbula gelmiş, gümrük işlemlerinden sonra size gelecek...

Bu arada 1000+ TL civarındaki 3D Printer siparişim araya Çin Yılbaşının da girmesi ile olduğunu düşünerek biraz gecikmişti... 40 gün falan oldu... Yazdım 2-3 güne durumu güncelleyeceğiz vs özür dileriz vs yazdılar... 2-3 gün sonra bir support elemanı dedi ki senin ürün halen çindeki warehouse'da, sana gönderelim mi yoksa iptal mi etmek istiyorsun? Ben de dalga mı geçiyorsunuz, paramı aldınız 40 gündür bekliyorum, acil olarak kargolanmasını istiyorum dedim... Bir de manager'a hitaben bir e-posta gönderdim... Sonra bugün e-posta cevabı geldi ve diyor ki, kargonuz kaybolmuş... Yenisini gönderelim mi yoksa iptal mi etmek istersin... Dedim yaa sabır!! Gönderin... Bugün tekrar gönderdiler güya! Bakalım kaç güne gelecek. Turkey Direct Mail ile geliyor... İnşallah yine kaybetmezler :) Ben kaybolmadığına eminim, kesin yılbaşı karambolünde göndermeyi unuttular... O fiyattaki ürün için hiç sektirmeden yine gönderiyoruz dediler... Bu kadar relax olamazlar herhalde... Velhasılı kelam; Turkey Direct Mail ve Shipping Insurance candır... (Ne çok konuşasım varmış :))
Benzeri bir durumla yazin karsilasmistim. Cok sinir bozucu bir durum. İnsani en rahatsiz eden de banggood support team in cok bilmiş tavırları. Sizin tabirinizle nuh diyorlar peygamber demiyorlar. :oops:
:mrgreen:

Kullanıcı avatarı
ferdiozkan
Mesajlar: 98
Kayıt: 08 Nis 2018, 01:02
Ad Soyad: Ferdi ÖZKAN
Konum: Eskişehir
İletişim:

Re: Kargo durumu

Mesaj gönderen ferdiozkan » 28 Şub 2019, 04:27

Merhaba, 2018 in sonlarına doğru ve 2019 da verdiğim tüm siparişlerde bu gönderim yöntemini seçiyorum. Kargo takibinde bu veriyi gördükten sonraki en geç üç gün içersinde geldi ürünlerim. Bu arada 2019 dan itibaren Turkey Direct Mail kargolarını yurtiçi kargo teslim ediyor. Yurtiçi kargoyu arayıp adınıza kargo olup olmadığını sorabilirsiniz.

Cevapla

“Genel” sayfasına dön