Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Kullanıcıların uçuş videolarını paylaştığı forumdur.
Kullanıcı avatarı
abakusfx
Mesajlar: 83
Kayıt: 22 Haz 2019, 13:13
Ad Soyad: Fahrettin OYDU
Konum: BİLECİK/BOZÜYÜK

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen abakusfx » 22 Ağu 2019, 14:50

mustafapusti yazdı:
22 Ağu 2019, 13:42

Sağolasın hakan hocam. tek pervane eğrildi başka bir sıkıntı yok çok şükür.
:o Mustafa geçmiş olsun . Nazar bunlar nazar :P Ama o kısa zamanda bile güzel görüntü çekmiş alet Maşallah :D

Resim


:D :D :D :D :D :D
Kırımsız uçuşlar . İyi eğlenceler 8-)
Beğenenler: ___isimsiz___mustafapusti

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2301
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 22 Ağu 2019, 15:56

mustafapusti yazdı:
22 Ağu 2019, 13:21
R9M in antenini takmayı unutunca...

tamamlasaymışsın hakkaten çok güzel bir video çıkacakmış. ne güzel yerler maşallah. geçmiş olsun. frame martian 2 mi? @hknshbz a alalım bundan bitane sağlam olduğunu kanıtlamış :D

bir de işlerken tepe ile sisin birleşme yerlerinde görüntü de kırılmalar gördüm hocam bilmiyorum öyle mi yapıyorsun ama eğer yapmıyorsan işlerken en az 10 tercihen de 15mbps cbr ya da vbr 2pass render alırsan daha da kaliteli durur.

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 22 Ağu 2019, 16:06

gökhan YANKI yazdı:
22 Ağu 2019, 15:56
mustafapusti yazdı:
22 Ağu 2019, 13:21
R9M in antenini takmayı unutunca...

tamamlasaymışsın hakkaten çok güzel bir video çıkacakmış. ne güzel yerler maşallah. geçmiş olsun. frame martian 2 mi? @hknshbz a alalım bundan bitane sağlam olduğunu kanıtlamış :D

bir de işlerken tepe ile sisin birleşme yerlerinde görüntü de kırılmalar gördüm hocam bilmiyorum öyle mi yapıyorsun ama eğer yapmıyorsan işlerken en az 10 tercihen de 15mbps cbr ya da vbr 2pass render alırsan daha da kaliteli durur.
Hocam doğum günüm kaçırdın :D Seneye inlaşallah
Beğenenler: gökhan YANKI

Kullanıcı avatarı
mustafapusti
Mesajlar: 372
Kayıt: 03 Haz 2019, 21:11
Ad Soyad: Mustafa PUSTİ
Konum: Samsun

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen mustafapusti » 22 Ağu 2019, 17:38

gökhan YANKI yazdı:
22 Ağu 2019, 15:56
mustafapusti yazdı:
22 Ağu 2019, 13:21
R9M in antenini takmayı unutunca...

tamamlasaymışsın hakkaten çok güzel bir video çıkacakmış. ne güzel yerler maşallah. geçmiş olsun. frame martian 2 mi? @hknshbz a alalım bundan bitane sağlam olduğunu kanıtlamış :D

bir de işlerken tepe ile sisin birleşme yerlerinde görüntü de kırılmalar gördüm hocam bilmiyorum öyle mi yapıyorsun ama eğer yapmıyorsan işlerken en az 10 tercihen de 15mbps cbr ya da vbr 2pass render alırsan daha da kaliteli durur.
Tesekkur ederim hocam. Dediginiz ayarlar ile hazirlayayim simdi ki video yu.
Evet martian 2 frame kullaniyorum. Cok darbeler gordu hala ayakta. 6-7 dusus yasadi cogu 15-20mt arasinda dusus yasandi. Kor topal hala ayakta. :D yedek direk almam cok faydali oldu ama simdi direklerde fayda etmiyor. Frame yamuklugu yuzunden direkleri zimlaraliyorum artik.
Dosya ekleri
20190822_173647.jpg
20190822_173700.jpg

__isimsiz__

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 22 Ağu 2019, 17:47

şu bahsedilen ayar ve 2 pass render olayını anlamadım ben :) Gökhan hocam anlamayan çocuğa anlatır gibi anlatır mısın bize... Sıfırlayalım kafamızdaki soruları...

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2301
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 22 Ağu 2019, 18:19

nolmuş ona öyle yav birkaç savaş görmüş gibi :D


hocam odak noktamız bitrate setting ne kadar yüksek bitrate li çıktı alırsan youtube yükleme sonrası işledikten sonra o kadar güzel bir sonuç elde edersin. tabi kaynak video bitrate hızını geçmeden. kaynak 20mbps siz 40 ayarlamışssanız hiç bir şey ifade etmeyecektir. birtare ayarlarında cbr ve vbr olarak iki adet çıktı var aslında burda cbr (sabit bit hızı) bize daha uygun gibi (ama vbr nin avantajı da var) aşağıdaki seçenekten ayarladığın mesela 20mbps yi bütün videoya uygular. videonun bütününe ayarladığın bitrate hızında işler bir de vbr var bu değişken bit hızıdır büyük boyutlu videolar işlerken daha çok işe yarar videoyu ayarlardığın minimum ve maximum bitrate hızında işler durağan resimlerde daha düşük yüksek hareketli daha ayrıntılı kısımlarda bitratei artırararak daha yüksek bitrate ile işler 2 pass olanında ilk geçişte önce videonun düşük hareketli yüksek hareketli ayrıntılı noktalarını analız ederek bir harita çıkarır ikinci seferde bu haritaya göre videoyu işler. daha uzun sürer. özellikle yarış dronu videosu işlerken asla vbr 1 pass kullanmayın mutlaka cbr ya da vbr 2 pass kullanın vbr de ayarladğınız hedef bitrate video genelinize hakim olacaktır ayarladığınız maximum bitrate ise çok hızlı ayrıntılı bölümlerde çıkılacak bitrate miktarıdır. aşağıdaki videoki ayarları yaparsan tamamdır. minimum 15 yapmaya çalışırsak daha güzel olur.

Beğenenler: bagriacik___isimsiz___abakusfx

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 22 Ağu 2019, 20:04

Betaflight 4.0.5e gectik, yoga sungerini de taktik...

Sonuc, Oooh beeeee 🎉🎉🎉🎉🥳🥳🥳🥳🥳
Beğenenler: abakusfxgökhan YANKImustafapusti

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2301
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 22 Ağu 2019, 20:43

iyi olmuş güzel yerleştirmişsin. videoyu bekliyoruz. bu arada pili de dronun üstüne koymuşsun bütün checkboxlar tamam olmuş.

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 22 Ağu 2019, 20:47

Ham vidyodur. Tabi bi bol bol düştüm :D

Ama 4.0.5 uçuş zevki süper, stik feel harika :) Biraz motorlar fazla ısınmış, filtrede bir ayar çekecem biraz da D ile oynadık mı tamam bu iş :)

Beğenenler: gökhan YANKIabakusfx

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2301
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 22 Ağu 2019, 21:16

olmuş bu sefer ok gibi gidiyor jello mello kalmamış. ama düştükten sonra bir değişti ses sanki pervane eğilmiş olabilir. goproya falan gerek kalmamış. lens biraz kirli galiba onu temizleyip bir de color grading yaparsan azcık kontras ve saturation artırararak biraz da keskinlik verirsen on mumara olur.

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 22 Ağu 2019, 21:22

gökhan YANKI yazdı:
22 Ağu 2019, 21:16
olmuş bu sefer ok gibi gidiyor jello mello kalmamış. ama düştükten sonra bir değişti ses sanki pervane eğilmiş olabilir. goproya falan gerek kalmamış. lens biraz kirli galiba onu temizleyip bir de color grading yaparsan azcık kontras ve saturation artırararak biraz da keskinlik verirsen on mumara olur.
Lens kirli, motorlardan biri biraz toprak oldu :D Pervaneler zaten hasarlıydı (bilerek yeni takmadım) ve biraz daha yamulmuş oldu. Sesi ben de farkettim ama umursamadım açıkcası.

Ham haliyle, uçuşa özenmeden, sıkıntılı wei motorlar ve geprc hasarlı pervaneler ile böyle görüntü olabileceğim hiç aklıma gelmezdi!

Ama sadece sünger değil olay, 4.0.5 de inanılmaz uçuş keyfi arttırdı! Benim gibi geçmekte geç kalanlar varsa şiddetle tavsiye ederim. 4.0 daki gibi sorunlar da yok ortada..
Beğenenler: gökhan YANKI

Kullanıcı avatarı
abakusfx
Mesajlar: 83
Kayıt: 22 Haz 2019, 13:13
Ad Soyad: Fahrettin OYDU
Konum: BİLECİK/BOZÜYÜK

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen abakusfx » 23 Ağu 2019, 10:17

Hakan emeklerine sağlık çok iyi. Biraz gri ton renk var sanki 🤔 görüntü işleme kaynakli mi cepten izledigim için mi bilemedim.

Sonunda yoga yaptın yani 😂 bide faydası yok derler😂😂😂

Ama en ilginç olanı cihaz düşünce saniyeler içinde alete ulaşman mükemmel 👍 ben 120 kilom ile dövsen o kadar çabuk ulaşamazdım :D

__isimsiz__

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 23 Ağu 2019, 10:50

Hocam roll axis için super rate’in kaç?
0.7 civarı ise 0.75 veya 0.8 deneyebilirsin
Max Velocity 667 dir sanırım... 900-1000 civarı olsun

Roll taklaların hep eksik kalıyo sonra tamamlıyorsun... Snappy değil, normalde lak diye oturması lazım
Beğenenler: abakusfx

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 23 Ağu 2019, 11:17

abakusfx yazdı:
23 Ağu 2019, 10:17
Hakan emeklerine sağlık çok iyi. Biraz gri ton renk var sanki 🤔 görüntü işleme kaynakli mi cepten izledigim için mi bilemedim.

Sonunda yoga yaptın yani 😂 bide faydası yok derler😂😂😂

Ama en ilginç olanı cihaz düşünce saniyeler içinde alete ulaşman mükemmel 👍 ben 120 kilom ile dövsen o kadar çabuk ulaşamazdım :D
Hocam videoda sıfır edit. Direk ham hali, özellikle bu şekilde yükledim. Genelde dibime düşürürüm dronları :D
Beğenenler: abakusfx

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 23 Ağu 2019, 11:24

KingNothing yazdı:
23 Ağu 2019, 10:50
Hocam roll axis için super rate’in kaç?
0.7 civarı ise 0.75 veya 0.8 deneyebilirsin
Max Velocity 667 dir sanırım... 900-1000 civarı olsun

Roll taklaların hep eksik kalıyo sonra tamamlıyorsun... Snappy değil, normalde lak diye oturması lazım
Hocam PID ve rate aşağıdaki gibi. Aynen dediğin şekile aslında benim normal uçuş ayarlarım. Ancak 4.0 stik feel gerçekten farklı. Hareketlerin erken bitmesi bazen de geç kalması kumandamdaki stiklerin artık tükenmekte olması. X9 lite geldiğinde bu sorunlarım bitecek diye umuyorum...

download/file.php?id=4265&mode=view

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 25 Ağu 2019, 11:15

Yeni parkur, yeni BF 4.0.5, Yeni yoga süngeri kamera mount...

Halen istediğim yerde değiliz ama ilerleme var :)

Beğenenler: gökhan YANKImustafapusti

Kullanıcı avatarı
mustafapusti
Mesajlar: 372
Kayıt: 03 Haz 2019, 21:11
Ad Soyad: Mustafa PUSTİ
Konum: Samsun

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen mustafapusti » 25 Ağu 2019, 12:18

hknshbz yazdı:
25 Ağu 2019, 11:15
Yeni parkur, yeni BF 4.0.5, Yeni yoga süngeri kamera mount...

Halen istediğim yerde değiliz ama ilerleme var :)

Hakan hocam "warp stabilizer" u denediniz mi. 10% crop ile hypersmooth kadar basarili hatta bazen dahada basarili.
Beğenenler: ___isimsiz___

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 25 Ağu 2019, 12:21

Ben premier pro kullaniyorum. Bi ara kullandim ama cok teferruatli, phoyoshopum iyidir, mantik ayni ama use dim 😁
Beğenenler: mustafapusti

Kullanıcı avatarı
mustafapusti
Mesajlar: 372
Kayıt: 03 Haz 2019, 21:11
Ad Soyad: Mustafa PUSTİ
Konum: Samsun

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen mustafapusti » 25 Ağu 2019, 12:24

hknshbz yazdı:
25 Ağu 2019, 12:21
Ben premier pro kullaniyorum. Bi ara kullandim ama cok teferruatli, phoyoshopum iyidir, mantik ayni ama use dim 😁
Uzun yillardir bende photoshop kullaniyorum hobi olarak fotografcilikta yapiyorum. Premiere yeni basladim ama kullanilmasi gerek en iyi lzellik bence. Tum isler bitince warp i acin. O kendini analiz eder zaten. Kullandigin sisteme gore uzun surebilir. Renderdan daha uzun suruyor hatta ama kullanmalisin hocam.

__isimsiz__

Re: Uçuyor muyuz? Düşüyor muyuz? :D

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 25 Ağu 2019, 12:25

mustafapusti yazdı:
25 Ağu 2019, 12:18
Hakan hocam "warp stabilizer" u denediniz mi. 10% crop ile hypersmooth kadar basarili hatta bazen dahada basarili.
Ben denedim de bazen sapıtıyo, değişik bi zoom yapıyo falan... Bir de PC çok güçlü değilse 3-5 dakikalık videoyu sabaha kadar zor analiz ediyo
Beğenenler: mustafapusti

Cevapla

“Uçuş Videoları” sayfasına dön