GÖZLÜK İLE UÇMAK

bsivaslioglu
Mesajlar: 996
Kayıt: 29 Mar 2018, 12:45
Ad Soyad: B.S.
Konum: ADIYAMAN

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen bsivaslioglu » 28 Ağu 2018, 23:50

BurakAlim yazdı:
28 Ağu 2018, 23:41
Hocam bizim yaptıgımız droneler ile videolardaki gibi freestyle yapma şansımız var mı ?
hocam youtube da mr. steel isimli bir youtuber var kullandığı dronlar ve parçalar 3 aşağı 5 yukarı aynı sadece kumanda konusunda 900mhz kullanıyorlar gördüğüm kadarı ile.
zaten barış ve gökhan hocamın tecrübelerinden de anlaşılıyor ki flysky da ağaç arkasında kesilen sinyal ile bu iş zor ve zaten onlarda frsky a geçtiler 😁 ben de daha az bir yatırım ile elimde bulunan futabayi bu şartlara uydurma derdindeyim bence güvenli pilotaj için iyi bir kumanda seti şart.
Frsky Qxt-Xm+ Rx/Realacc X6R/Racestar Br2406s 2300Kv Fire Edition-30a V2 ESC/Matek F405-PDB/Eachine TX526/Runcam Micro Swift II-Xiaomi Yi/Beitian Bn-880 GPS/Tattu 3s 1800Mah 75c LiPo/Eachine RotG02.
HURDATRON/FUTABA T10CHP TX-R167FS RX.

Kullanıcı avatarı
ElektronikSeven59
Mesajlar: 603
Kayıt: 21 Tem 2018, 20:43
Ad Soyad: Yavuz BALIK
Konum: Çerkezköy TEKİRDAĞ

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen ElektronikSeven59 » 28 Ağu 2018, 23:52

Merhaba arkadaşlar bu gün yine 2 batarya tükettim biraz air mod uçuş yaptım telefonumu drone un altına cırt bant ile montaladım ve biraz seri kalkışlar yaptım çıplak göz ile gözlük vasfına geçiş yapacağım parmaklarım günden güne gaz ve yön joistiklerine alışıyor 2 video atıyorum keyifle izlersiniz umarım :) toplam uçuş sürem şuana kadar 25 dk falan olmuştur :) saygılar.


Beğenenler: bsivaslioglu
Tehlikeli Oyuncaklar...

bsivaslioglu
Mesajlar: 996
Kayıt: 29 Mar 2018, 12:45
Ad Soyad: B.S.
Konum: ADIYAMAN

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen bsivaslioglu » 28 Ağu 2018, 23:58

ElektronikSeven59 yazdı:
28 Ağu 2018, 23:52
Merhaba arkadaşlar bu gün yine 2 batarya tükettim biraz air mod uçuş yaptım telefonumu drone un altına cırt bant ile montaladım ve biraz seri kalkışlar yaptım çıplak göz ile gözlük vasfına geçiş yapacağım parmaklarım günden güne gaz ve yön joistiklerine alışıyor 2 video atıyorum keyifle izlersiniz umarım :) toplam uçuş sürem şuana kadar 25 dk falan olmuştur :) saygılar.



cesaret on numara hocam aklıma takıldı yükselirken en sonda gazi si mi kesiyorsunuz yoksa sinyal mi gidiyor ?
Beğenenler: ElektronikSeven59
Frsky Qxt-Xm+ Rx/Realacc X6R/Racestar Br2406s 2300Kv Fire Edition-30a V2 ESC/Matek F405-PDB/Eachine TX526/Runcam Micro Swift II-Xiaomi Yi/Beitian Bn-880 GPS/Tattu 3s 1800Mah 75c LiPo/Eachine RotG02.
HURDATRON/FUTABA T10CHP TX-R167FS RX.

Kullanıcı avatarı
ElektronikSeven59
Mesajlar: 603
Kayıt: 21 Tem 2018, 20:43
Ad Soyad: Yavuz BALIK
Konum: Çerkezköy TEKİRDAĞ

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen ElektronikSeven59 » 29 Ağu 2018, 00:01

teşekkürler hocam. Gazı bilerek ben kesiyorum serbest düşüş yapıyorum :) f16 pilotları it dalışı yapıyorlar ya bende drone pilotu it dalışı yapıyorum :D
Beğenenler: bsivaslioglu
Tehlikeli Oyuncaklar...

Kullanıcı avatarı
ElektronikSeven59
Mesajlar: 603
Kayıt: 21 Tem 2018, 20:43
Ad Soyad: Yavuz BALIK
Konum: Çerkezköy TEKİRDAĞ

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen ElektronikSeven59 » 29 Ağu 2018, 00:01

çok çok hızlı yükseliyor hayranım bizim yarış dronelarına
Tehlikeli Oyuncaklar...

BurakAlim
Mesajlar: 559
Kayıt: 13 Nis 2018, 22:32

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen BurakAlim » 29 Ağu 2018, 00:13

ElektronikSeven59 yazdı:
28 Ağu 2018, 23:52
Merhaba arkadaşlar bu gün yine 2 batarya tükettim biraz air mod uçuş yaptım telefonumu drone un altına cırt bant ile montaladım ve biraz seri kalkışlar yaptım çıplak göz ile gözlük vasfına geçiş yapacağım parmaklarım günden güne gaz ve yön joistiklerine alışıyor 2 video atıyorum keyifle izlersiniz umarım :) toplam uçuş sürem şuana kadar 25 dk falan olmuştur :) saygılar.


Hocam ben bu kadar yükselemem korkuyorum nedense drone boyumu geçince bile panik yapıyorum ilk bunu atlatmam lazım :)
Beğenenler: ElektronikSeven59

Kullanıcı avatarı
ElektronikSeven59
Mesajlar: 603
Kayıt: 21 Tem 2018, 20:43
Ad Soyad: Yavuz BALIK
Konum: Çerkezköy TEKİRDAĞ

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen ElektronikSeven59 » 29 Ağu 2018, 00:16

:D Hocam bende 2 gün oldu bu korkuyu atlatalı şimdi çok rahat yükselip alçalabiliyorum yeterki drone in yönünün nereye baktığını karıştırmayın yeter panik öldürür panik yapmayacaksınız barış abimin dediği gibi düşme esnasında gazı kesin yeter :)
Tehlikeli Oyuncaklar...

Kullanıcı avatarı
BarisB
Mesajlar: 3410
Kayıt: 29 Mar 2018, 03:12
Ad Soyad: Barış B.
Konum: İstanbul

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen BarisB » 29 Ağu 2018, 03:38

BurakAlim yazdı:
28 Ağu 2018, 23:41
Hocam bizim yaptıgımız droneler ile videolardaki gibi freestyle yapma şansımız var mı ?
Tabiki var. 120mm üzeri her yarış drone'u air mode'da aynı şeyleri yapabilir. Tecrübelerim nezdinde 180mm altı drone'larda sadece şu ufak engeller olur;

1. Çok az daha yavaş olabilir, ki başlangıçta bu hiç önemli değil.
2. Rüzgara daha dayanıksız olur.
3. 200mw ve üzeri verici çalıştırılamayacağı için biraz daha küçük alanlarda uçulması gerekebilir.
4. Hafif oldukları için momentum kullanımı bir miktar daha zayıf olabilir, ki bu da başlangıçta hissedilmesi oldukça zor.

Yani kısacası hiçbir farkı yok de gitsin. Birebir aynı şeyleri yapabilirsiniz. Teknik olarak aynı cihazlar.
Beğenenler: bsivaslioglu
I didn't come to this world. I came out of it, like a wave from an ocean.
https://www.youtube.com/user/darkformify

BurakAlim
Mesajlar: 559
Kayıt: 13 Nis 2018, 22:32

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen BurakAlim » 29 Ağu 2018, 14:15

Drone gaz ayarları diye birşey var mi ? Bunların hepsi pid ayarlarına mi gidiyor acaba ? Mesela benim drone havaya kalkması için gaz çubuğunu yarıya getirmem gerekiyor 😄

Kullanıcı avatarı
BarisB
Mesajlar: 3410
Kayıt: 29 Mar 2018, 03:12
Ad Soyad: Barış B.
Konum: İstanbul

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen BarisB » 29 Ağu 2018, 15:32

Hem pid'den, hem de kuamnda üzerinden kolların hassaslık ayarlarını yapabilirsiniz. Flysky'da sanırım "end points" olması lazım. YouTube'a bir yazarsanız çıkacaktır.
I didn't come to this world. I came out of it, like a wave from an ocean.
https://www.youtube.com/user/darkformify

Kullanıcı avatarı
ElektronikSeven59
Mesajlar: 603
Kayıt: 21 Tem 2018, 20:43
Ad Soyad: Yavuz BALIK
Konum: Çerkezköy TEKİRDAĞ

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen ElektronikSeven59 » 30 Ağu 2018, 22:02

Çok şükür barış abi gözlük ile uçmayı başardım bu gün 4 batarya bitirdim toplam 25 dk lık bir gözlük uçuşu yaptım ama çok harika birşey ya :D :D :D korkuyu yendim drone sesini duymazdan geldim sadece gördüğüm görüntüye yönlendirme verdim ses ile alakam kalmadı dikkatimi dağıtmıyor artık :D saygılar
Tehlikeli Oyuncaklar...

Kullanıcı avatarı
BarisB
Mesajlar: 3410
Kayıt: 29 Mar 2018, 03:12
Ad Soyad: Barış B.
Konum: İstanbul

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen BarisB » 30 Ağu 2018, 22:58

ElektronikSeven59 yazdı:
30 Ağu 2018, 22:02
Çok şükür barış abi gözlük ile uçmayı başardım bu gün 4 batarya bitirdim toplam 25 dk lık bir gözlük uçuşu yaptım ama çok harika birşey ya :D :D :D korkuyu yendim drone sesini duymazdan geldim sadece gördüğüm görüntüye yönlendirme verdim ses ile alakam kalmadı dikkatimi dağıtmıyor artık :D saygılar
Züpperrrrr 👍😁
Umarım yönlendirmeler işe yaramıştır - sevgiler
Beğenenler: ElektronikSeven59
I didn't come to this world. I came out of it, like a wave from an ocean.
https://www.youtube.com/user/darkformify

Kullanıcı avatarı
ElektronikSeven59
Mesajlar: 603
Kayıt: 21 Tem 2018, 20:43
Ad Soyad: Yavuz BALIK
Konum: Çerkezköy TEKİRDAĞ

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen ElektronikSeven59 » 30 Ağu 2018, 23:06

sağol abim. yönlendirmeler tabiki işe yaradı abi :) dönüşlerde falan da sorun yaşamıyorum elim alıştıkça daha çok profesional e bağlanacağım inşallah :D
Tehlikeli Oyuncaklar...

Kullanıcı avatarı
BarisB
Mesajlar: 3410
Kayıt: 29 Mar 2018, 03:12
Ad Soyad: Barış B.
Konum: İstanbul

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen BarisB » 30 Ağu 2018, 23:09

ElektronikSeven59 yazdı:
30 Ağu 2018, 23:06
sağol abim. yönlendirmeler tabiki işe yaradı abi :) dönüşlerde falan da sorun yaşamıyorum elim alıştıkça daha çok profesional e bağlanacağım inşallah :D
Harika!

Uçuş videosu da bekleriz 🙃
I didn't come to this world. I came out of it, like a wave from an ocean.
https://www.youtube.com/user/darkformify

Kullanıcı avatarı
ElektronikSeven59
Mesajlar: 603
Kayıt: 21 Tem 2018, 20:43
Ad Soyad: Yavuz BALIK
Konum: Çerkezköy TEKİRDAĞ

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen ElektronikSeven59 » 30 Ağu 2018, 23:11

DVR cihazı gelsin o şekilde kayıt yapacağım abim birde eken hr9 action siparişi vereceğim :)çözünürlüğü ve görüntü kalitesi harika hiç kasma yok akışı yüksek kamera
Beğenenler: BarisB
Tehlikeli Oyuncaklar...

Kullanıcı avatarı
Sadık
Mesajlar: 884
Kayıt: 26 Ağu 2018, 15:16
Ad Soyad: Sadık
Konum: Yalan Dünya

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen Sadık » 31 Ağu 2018, 07:38

Ben şöyle bir soru sormak istiyorum. Yeri burası değil muhtemelen ama madem gözlükle uçmaktan bahsediyoruz...

2. El Fat Shark Predator v2 alınır mı? 500-1000 tl arası piyasası var. Sıfırı 2k 😁
Biliyorum. Oruçlu doğar insan, ölümün iftar sofrasına...

Kullanıcı avatarı
BarisB
Mesajlar: 3410
Kayıt: 29 Mar 2018, 03:12
Ad Soyad: Barış B.
Konum: İstanbul

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen BarisB » 31 Ağu 2018, 21:35

Alınabilirmhocam bence. Üzerinde alıcı var mı yok mu, varsa ne model onu öğrenin.
I didn't come to this world. I came out of it, like a wave from an ocean.
https://www.youtube.com/user/darkformify

Kullanıcı avatarı
ElektronikSeven59
Mesajlar: 603
Kayıt: 21 Tem 2018, 20:43
Ad Soyad: Yavuz BALIK
Konum: Çerkezköy TEKİRDAĞ

Re: GÖZLÜK İLE UÇMAK

Mesaj gönderen ElektronikSeven59 » 05 Eyl 2018, 12:41

Merhaba arkadaşlar biraz alıştırma yaptım takla atmasını da öğrendim biraz daha seri oluyorum gün geçtikçe size son sürücülük videomu atiyorum umarım begenirsiniz :)
Beğenenler: BarisBbsivaslioglu
Tehlikeli Oyuncaklar...

Cevapla

“FPV Gözlükler (FPV Goggle)” sayfasına dön