GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

RC araç parçaları ve RC araçlar için alışveriş fırsatları
__isimsiz__

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 27 Mar 2019, 21:27

armagan yazdı:
27 Mar 2019, 17:49
@KingNothing elinize sağlık ,iş bilenin !
Teşekkür ederim...

Kabloyu önce uzatıp sonra kesmenin verdiği hüzün 😨
Dosya ekleri
EE80938B-BEE6-4EDD-8614-7CC4D2381C6B.jpeg
7A4D9FE0-FCC5-40D8-A3A7-01D586D54377.jpeg

Polish
Mesajlar: 36
Kayıt: 16 Mar 2019, 20:50

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Polish » 02 Nis 2019, 15:18

Selamlar, banggood dan bir vtx, vtx için uzatma kablosu, birde heli için receiver aldım, diğer iki ürün tamam, ama vtx yerine ardunio lcd ekran çıktı. İlk defa yanlış ürün geliyor. Yeni ürün mü talep edeyim, para iadesi mi. Bunu gerimi kargo yapacağım. Tecrübeli arkadaşlardan yardım rica ediyorum.
Beğenenler: quadEr

Polish
Mesajlar: 36
Kayıt: 16 Mar 2019, 20:50

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Polish » 02 Nis 2019, 15:19

Paket bu

Foto ekleyemedim, pardon

https://i.hizliresim.com/6aLgY3.jpg

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2303
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 02 Nis 2019, 16:18

ürün stok etiketleri görünecek şekilde paketi ve ürünlerin fotoğrafını çek burdaki gibi. durumu anlat hangisini istiyorsan onu mesajda belirt. onlar yardımcı olacaklardır. ürünleri geri isteyeceklerini sanmıyorum.
Beğenenler: Polish

Polish
Mesajlar: 36
Kayıt: 16 Mar 2019, 20:50

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Polish » 05 Nis 2019, 16:46

Alıcı da çalışmadı, Hay böyle şansı. Alıcı çalışmadı desem inanacaklar mı? Fotoğraf ile çalışmadığı ispatlanmaz ki 🤔

Kullanıcı avatarı
Gandalf
Mesajlar: 461
Kayıt: 27 Şub 2019, 13:12

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Gandalf » 06 Nis 2019, 10:56

Arkadaşlar sanırım nazar değdi ve son kargom ( kumanda gümrüğe girdi 125 tl vergi ödedim ) satın alırken gümrük sigortası almıştım az önce canlı yardımdan başvuru yaptım tarzanca ingilizcem ile ( translate sağolsun ) kargo paketinin fotosunu ve ptt kargo takip linki ve gönderi kodum ile kontrol edebileceklerini söyledim yetmedi pdf halinde yolladım adamlara . 1-3 gün içinde dönüş yapacaklarını araştıracak bir ekibe yolladığını söyledı Bangood bu vergi iadesi konusunda nasıldır ? bu iadeyi bg cüzdana ekletip alışveriş yapayım diyorum böyle bir durumda bg cüzdan ile ürün alabiliyormuyum yoksa ürünün belli bir kısmına kadar bg cüzdan üstünü ödeme şeklin de mi satın alım yapılıyor ?
Dosya ekleri
IMG-20190406-WA0002.jpg

Kullanıcı avatarı
Sadık
Mesajlar: 884
Kayıt: 26 Ağu 2018, 15:16
Ad Soyad: Sadık
Konum: Yalan Dünya

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Sadık » 06 Nis 2019, 11:04

O fotoğraflar bi işe yaramaz. Postacıdan makbuz aldınız mı?
Biliyorum. Oruçlu doğar insan, ölümün iftar sofrasına...

Kullanıcı avatarı
Gandalf
Mesajlar: 461
Kayıt: 27 Şub 2019, 13:12

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Gandalf » 06 Nis 2019, 11:05

Sadik yazdı:
06 Nis 2019, 11:04
O fotoğraflar bi işe yaramaz. Postacıdan makbuz aldınız mı?
hocam istedim ama vermedi makbuz yerine geciyor falan dedi üstünde ki etiket

Kullanıcı avatarı
Sadık
Mesajlar: 884
Kayıt: 26 Ağu 2018, 15:16
Ad Soyad: Sadık
Konum: Yalan Dünya

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Sadık » 06 Nis 2019, 11:08

Malesef hocam malesef. Banggood kabul etmiyor. Ben makbuz almış olmama rağmen makbuzu dahi kabul etmedi. Vergilendirme işlemine ait resmi bir döküm belgesi istiyorlar. Bunu da ukim'den alabilmek için baya mücadele verdim. Hala veriyorum. Cimer'e dahi şikayette bulundum ukim de muhatap bulamadığım için. Şuan inceleme aşamasında.
Biliyorum. Oruçlu doğar insan, ölümün iftar sofrasına...

Kullanıcı avatarı
Gandalf
Mesajlar: 461
Kayıt: 27 Şub 2019, 13:12

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Gandalf » 06 Nis 2019, 11:10

Anladım hocam o zaman yapacak bir şey yok saglık olsun :) cimere yazayım belki bir yerden yollarlar :

Kullanıcı avatarı
Sadık
Mesajlar: 884
Kayıt: 26 Ağu 2018, 15:16
Ad Soyad: Sadık
Konum: Yalan Dünya

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Sadık » 06 Nis 2019, 11:12

Hazır sözünü etmişken ben de bi bakayım tekrar ne durumda 😁
Biliyorum. Oruçlu doğar insan, ölümün iftar sofrasına...

__isimsiz__

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 11 Nis 2019, 00:42

KingNothing yazdı:
24 Mar 2019, 02:41
keremcengiz yazdı:
23 Mar 2019, 20:34
Konudan ayrı olarak bu başlık altında sormak istiyorum. Turkey direct mail ile vergiler dahil 100tl ücreti olan 1200liralım 3d printer alacağım buna ayrıca vergi biner mi yoksa herşey bu 100 liranin icinde hallolur mu. Yeni %40 vergi bize de cikar mı yoksa
Banggood üzerinden Ender 3 almıştım... 1130 TL tuttu Turkey Direct Mail fiyatı dahil... 100 Lira falandı shipping ücreti... Vergisiz şekilde geldi... ( Ama ilk gönderdilleri demelerine göre yolda kaybolmuş... O nedenle 45 gün gecikmeli olarak geldi... Tam bir hüsrandı kargo seyahati... onun dışında sorun yok... Bu zaten size de olacak demek değil. Benim şanssızlığım

Bu kargonun macerası ile ilgili ilginç bir gelişme daha yazayım... Kargoda kayboldu deyip yeniden gönderdiklerini anlatmıştım... Yeniden gönderdikleri kargo 10-12 günde elime ulaşmıştı... Kullanmaya başlayalı da 1 ay falan oldu... Bugün kargo geldi tekrar... Kayboldu dedikleri 3D printer da elime geldi :)) Bir tane fiyatına 2 tane 3D printer almış oldum...

Ancak doğrucu mehmet olarak, beni rahatsız etti durum... Duramadım... Live Chat'e yazdım... "Böyle böyle... kayboldu dediğiniz kargo da geldi bana" dedim... "Ne yapmak istiyorsun?" diye sorarak 2 opsiyon sundular...

1) "you can keep the product by paying the charges" diyerek masrafları ödeyerek sende kalmasını mı istiyorsun?
2) Bize geri göndermek mi istiyorsun ?

diye sordular... Ben de haliyle bu "charges" dediğin masraflar ne kadar? diye sordum... O zaman çevirdi, ürün şu kadar dolar mıydı? o fiyata %20 indirim yaparız, fiyatını ödersin dedi...

O zaman ben de, o kadar para ödemem, yazıcıya ihtiyacım yok, geri vereyim dedim...

O da o zaman Cindeki warehouse'a gönderebilirsin dedi... Nasıl olacak diye sordum... Sen kargolarsın, bir takip numarası vs alırsın, bize iletirsin takip numarasını, bize ulaştığında biz sana kargo paranı veririz dediler... Ben de niye böyle birşey yapayım ki? Koca koliyi kargoya postaneye kadar taşıyacam... Cebimden kargo parasını verecem... Ki büyük ihtimalle zaten ürün fiyatı kadar çıkar buradan çine kaç kiloluk ürünü göndermek...Parayı cebimden verip bir de en iyi ihtimal 20-30 gün ulaşmasını bekleyecem... Paramı verirlerse de şanslı sayacam kendimi... Sizin hatanız ben niye böyle birşey yapayım? Hem ben gönderirken gümrüğe takılır veya yolda kaybolursa benim kargo paramı kim ödeyecek? Benden yurt dışına ihracat yapıyorum gibi görüp belge vs isterlerse nolacak? Sizin hatanız, daha kolay bir yöntem sunarsanız bakarız dedim...
Onlar da ben sizin durumu o zaman bizim ilgili takıma aktarayım, size 24-48 saat içinde döneriz dediler...


Allah da beni kahretmesin ki içimdeki insanlığa dur diyemiyorum... Bakalım ne diyecekler...
Sıkıntı şu, biraz daha beklesem öyle yazsam iyiydi... Halen backorder/processing de olan ve 19 nisanda stoğa tekrar girecek olan 4 adet emax eco motorlarımı bekliyorum... Kabızlık yapıp printer'a istinaden o motorların üzerine yatmazlar umarım...

Ayrıca ben yazmasam ne bilecekleri... Zaten zamanında 2100 liralık bir kargom bunlar yüzünden gümrüğe takıldı, gümrük de ticari olarak işaretleyip benden TSE belgesi istedi... TSE belgesi nasıl alınır diye sordum, başvurusu/ücreti 5000TL imiş... Zaten ürün 2100 lira felan... Almıyorum kalsın dedim, geri mi gitti gümrükte mi kaldı bilmiyorum... Kavga dövüş parasını geri almaya ikna zar zor ettim... Gümrükte kalma + kargo masrafı vs diye yuvarlayıp 700 lirasını felan keserek geri ödeme yaptılar... Aslında bunlara müstehak... Hiç yazmasam iyiydi... İyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum...

Bakalım ne olacak sabırsızlıkla bekliyorum... cevaba göre belki ölü taklidi yaparım :)
ya da ben gönderdim deyip fake bir kargo numarası verip, yolda kaybolmuş derim :))
Bilemiyorum... Başta iyi niyetle çıktığım yolda, yaptıkları uyanıklık ve eyvallah etmeyişleri ile beni pişman ettiler... İnsan bi der ki bu adam bizi armasa bilemezdik bile, kargo ücretini verse yeter dersin... İnsanlık ölmüş :)

Kimseye olmayan saçma şeyler bana oluyor nedense... Ve ben de kimsenin yapmayacağı saçma şeyleri yapıyorum :)

Şimdi gerizekalı diye saydırabilirsiniz... bekliyorum, hazırım :)

__isimsiz__

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 11 Nis 2019, 00:47

Dip Not : Sonuca göre kalsın derlerse, uygun fiyattan isteyen birisine satabilirim... Creality Ender 3 Yazıcı... Gelişmeleri bildireceğim yazdıklarında

___isimsiz___
Mesajlar: 2578
Kayıt: 31 Mar 2018, 00:24
Ad Soyad: ...

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen ___isimsiz___ » 11 Nis 2019, 00:55

Hocam sen doğru olanı yapmışsın. Ama malesef bu durumda AE de olsa BG de olsa hatta Türkiye siteleri de olsa diyecekleri şey belli. 1 bize geri gönder 2 parasıno öde...

Nacizane benim yapacağım şey:

Hiç birşey yazmazdım. Piyasada uygun fiyata satardım. Sonra parasını fakire fukaraya harcardım...

Ama sen onlara açık açık yazarak doğrusunu yapmışsın.

Bu işten masrafsız kurtulmak için şunu deneyebilirsin.

Sana DHL veya başka bir kargo şirketindeki hesap numarasını versinler. DHL gelir senden alır, onların hesap numarası ile işlem yapar. Bundan önce DHL senden hesap sahibinim onlara verdiği bir talimat yazısı ister. Şu şu kişi şu şu paketi şurdan şuraya göndermek üzere bir defaya mahsus bizi şu numaralı hesabımızı kullanabilir.

Bunu şurdan biliyorum. Yurt dışından iş gereği yüzlerce dhl kargomuz oluyor. Bize gönderi yapacaklara hesap numaramızı veriyoruz. Dhl müşteri temsilcimize bir mail atıyoruz, aynı maili kargoyu gönderecek kişi veya şirkete de iletiyoruz. Şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadık...

Tabi bunu BG kabul eder mi bilmem...

Kullanıcı avatarı
gökhan YANKI
Mesajlar: 2303
Kayıt: 02 Şub 2019, 12:14
Ad Soyad: gökhan yankı

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen gökhan YANKI » 11 Nis 2019, 00:57

KingNothing yazdı:
11 Nis 2019, 00:47
Dip Not : Sonuca göre kalsın derlerse, uygun fiyattan isteyen birisine satabilirim... Creality Ender 3 Yazıcı... Gelişmeleri bildireceğim yazdıklarında
doğru olanı yapmışsın hiç endişelenme. en mantıklı çözüm burda satıp elden çıkararak parasını göndermek olur. kargo türk gümrüğü çin gümrüğü derken çok uzar mesele çok can sıkıcı bir hal alır. burda çok kısa zamanda müşteri bulursun.

__isimsiz__

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 11 Nis 2019, 00:59

"Bu işten masrafsız kurtulmak için şunu deneyebilirsin."

bu kısmını anlamadım hocam... Ben niye masraf edeyim ki zaten... Göndermem olur biter, bana ne yapabilecekler ki... adam gönderip kendisi aldırmazsa nasıl alacak? benim kartımdan ücret de çekemez... En iyi ihtimal yapabileceği şey mevcut ödenmiş ama yola çıkmamış siparişlerime el koymak olur... O da 220 lira... Ben her halükarda zararlı çıkmam... Ben sadece doğru olanı yaptım... İşime gelen bir opsiyon sunmazlarsa cevap bile vermem... Bankayı arar, kartı iptal edin yenisini gönderin derim... olur biter... kart bilgisini bir yerde saklıyorlarsa para çekemezler, ki her seferinde soruyo, demek ki kaydetmiyor...

__isimsiz__

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 11 Nis 2019, 02:56

E-posta ile cevap geldi... Yazdığım şeyden alakasız bir cevap... Oysa ki Live Chat’deki eleman net bir şekilde olayı anlayıp, opsiyonları sundu, çözüm üretemeyince diğer departmana aktardı...
Nasıl aktardıysa orada sanki tekrar kargolanan ürün de elime ulaşmadı diye şikayet etmişim gibi, ürün teslim edildi diye işaretli görünüyor, eş dost akraba ve komşunuza sizin adınıza teslim alınmış mı diye sorun... Kargoya da sorabilirsiniz... Teslim edilmiş göründüğü için size geri ödeme yapamayız diyo...
Ben demişim A, onlar anladı Z...

Daha cevap yazıp uğraşmayacağım... Gördüğünüz üzere dedikleri gibi eğer ürün gelmediği halde teslim edildi görünse, shipping insurance’si olan ürüne dahi geri ödeme yapmıyorlar....

Hal böyleyken ben de 15-20 gün bekler sonrasında satarım...
Dosya ekleri
3E4015AA-40D7-49BC-93D1-6868F07C30FA.jpeg

Kullanıcı avatarı
Sadık
Mesajlar: 884
Kayıt: 26 Ağu 2018, 15:16
Ad Soyad: Sadık
Konum: Yalan Dünya

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen Sadık » 11 Nis 2019, 11:32

Hocam siz en doğrusunu yapmışsınız. Mal sahibine haber vermeden satıp fakir fukaraya dağıtmak da size bir hayır getirmezdi Allah-u a'lem. Hatta kul hakkına dahi girmiş olabilirdiniz. Benzeri bir durum benim başıma gelmişti yanlış ürün göndermişlerdi. 200 liralık siparişime 500 liralık kumanda gelmişti, hatta burada yazmıştım. O zaman bana "sizde kalsın hediyemiz olsun" demişlerdi...

Size sundukları seçenekler eğer size zarar verecekse yerine getirmenize gerek yok. Çünkü sorumlu olan da sorunlu olan da siz değilsiniz. Sorun karşı tarafta ve size zarar vermeyecel bir çözüm sunmak zorundalar. Siz en iyisi yarı fiyatını ödemeye ikna edin. Cihazı satıp %30-50 karınıza bakın. Kabul etmezlerse de kendileri bilir 😉😎
Beğenenler: armagan
Biliyorum. Oruçlu doğar insan, ölümün iftar sofrasına...

Kullanıcı avatarı
BarisB
Mesajlar: 3410
Kayıt: 29 Mar 2018, 03:12
Ad Soyad: Barış B.
Konum: İstanbul

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen BarisB » 11 Nis 2019, 12:55

Hiçbir iyilik cezasız kalmaz.
Beğenenler: Sadık___isimsiz___
I didn't come to this world. I came out of it, like a wave from an ocean.
https://www.youtube.com/user/darkformify

__isimsiz__

Re: GÖNDERİ TAKİBİ - KARGO DURUMLARI

Mesaj gönderen __isimsiz__ » 11 Nis 2019, 15:10

Sadik yazdı:
11 Nis 2019, 11:32
Hocam siz en doğrusunu yapmışsınız. Mal sahibine haber vermeden satıp fakir fukaraya dağıtmak da size bir hayır getirmezdi Allah-u a'lem. Hatta kul hakkına dahi girmiş olabilirdiniz. Benzeri bir durum benim başıma gelmişti yanlış ürün göndermişlerdi. 200 liralık siparişime 500 liralık kumanda gelmişti, hatta burada yazmıştım. O zaman bana "sizde kalsın hediyemiz olsun" demişlerdi...

Size sundukları seçenekler eğer size zarar verecekse yerine getirmenize gerek yok. Çünkü sorumlu olan da sorunlu olan da siz değilsiniz. Sorun karşı tarafta ve size zarar vermeyecel bir çözüm sunmak zorundalar. Siz en iyisi yarı fiyatını ödemeye ikna edin. Cihazı satıp %30-50 karınıza bakın. Kabul etmezlerse de kendileri bilir 😉😎
Doğru söylüyorsunuz ama ben daha bir işlem tahsis etmeyeceğim... 30 dakika civarı Live Chat’e anlattım... iyi niyetle yazdığımı söyledim... sundukları opsiyonlar mantıklı da değildi. Kabul etmediğimi söyledim, sizi diğer departmana aktarayım onlar size döner dedi... Döndüklerinde verdikleri cevap konuyla hep alakasız birşey... Daha uğraşmam... Ben bilgi verdim, zaten üstünkörü çalışmaları yüzünden oluyo bu aksaklıklar... Bu olayla da üstünkörü ilgilendikleri için anlamadılar bile... Çeksinler cezalarını...
Beğenenler: Sadık

Cevapla

“Alışveriş Fırsatları” sayfasına dön